Gå til innhold

om morkaken.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått beskjed om at morkaken min ligger litt forran, kanskje derfor jeg kjenner så lite liv???, noen andre i samme bås?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gjør også det...

Har ikke kjent noe liv i det hele tatt... selv om jeg så at hun rørte masse på seg på ul kjente jeg ingenting.

Gleder meg til jeg kjenner noe..

Skrevet

Synes så tydelig at jeg leste et sted (tar sin tid å bli oppdatert her..hihi) at du har begynt å kjenne liv...?

Jeg har også hørt det samme som deg, at morkaken kan dempe bevegelsene til barnet.. De sa ikke noe om det på ul....?

Skrevet

Stemmer det, jeg kjente noe en periode - men jeg tror "ting" og baby har snudd seg i mellomtiden - for legen sa hun lå i seteleie med hode på min venstreside nå på tirsdag.... og ved forrige ul hadde hun hode på høyre side... I mellom de to ul kjente jeg noen merkelige kraftige spark... var vondt - og etter det ingenting!

Rare...rare setninger - trur jeg er litt trøtt!?!!

Skrevet

Godt å høre andre som har det sånn, Sprudle: er du omtrent like langt som meg?? (jeg her termin 4. des).

Skrevet

Jeg har hatt morkaken foran med begge mine, med førstemann kjente jeg ingenting før uke 23, og nå er jeg 18 uker med andremann og kjenner ikke noe liv enda.

Morkaken demper bevegelsene veldig, vi har jo ingen følelser i den - så om babyen bruker den som "punching-ball" kjenner vi ikke noe.

Skrevet

Trøst for meg i allefall, er litt frustrerende når såpass mange her inne kjenner så utrolig mye!! Skal til jordmor tirsdag - får i hvertfall høre hjertelyden håper jeg....

Klem

Skrevet

legen på ultralyden sa att morkaken låg veldigt langt nede, men att det var helt normelt jeg inte kjenner ungen noe enda men att det inte var p.g.a morkaken, dette er mitt tredje barn men føles som første fordi jeg er like usikker hver gang... men jeg har jo sett det lille livet og vet det rører seg...

Skrevet

kjenne veldi lite nu æ åsså, vess det e tell nåkka trøst!!! :)

Skrevet

Har leenge kjent masse liv, men nå er det stille om dagen her. Har vel flytta litt på seg.

Så jo at han sprella masse på ul, og da hadde ikke jeg kjent noe på flere dager.

Skrevet

hei du

jeg har termin 8des og har ikkekjent mye liv, selv om min morkake ligger bak eller hva det var - bra plassering hvertfall. men kjente en del veldig vagt da jeg lå på siden i forigårs..

så det er nok ikke uvanlig å ikke kjenne noe så langt som vi er, tror jeg...men om to uker håper jeg på å kjenne en del! gleder meg!

Skrevet

Godt å høre det ikke bare gjelder meg! Men jeg klarer bare ikke helt å slå meg til ro.....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...