Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dag 36, ingen tante, neg test, måtte bare teste meg på dag 33. Selv om jeg jo godt visste svaret. Tror du har rett Nungo, vi blir jammen påvirket av hverandre herinne også. Har ikke brukt å gå over før jeg begynte å skrive og lese her inne.

Pussig at dette skjer, jeg begynner å tro at jeg også har gjort som sondres mamma, hoppet over et tantebesøk. Mener bestemt at jeg ikke har hatt el denne mnd så da er det vel ikke noe som skal ut da.

Dette er skikkelig irriterende altså. Ikke vet jeg når jeg får el neste gang. Jeg har nå brukt progesta care i to perioder, håper at jeg ikke gjør noe feil. Lykke, den er kjøpt på helsekostforretning og inneholder naturlig progesteron. Skal brukes fra el til evt mens eller en stund utover svangerskapet.

Akkurat nå sitter jeg og kjenner meg litt oppgitt, synes tiden går så fort uten at noe skjer. Ett år siden jeg ble gravid i disse tider. Lillegutt blir 4 år i aug og snart så får han ikke glede av et eventuelt søsken som lekekamerat...

Jeg skal alikevel ikke gi meg. Jeg kommer ikke til å gi opp ¨håpet før overgangsalderen er kommet. I følge min naturterapeut er mine hormomforstyrrelser ikke av en slik art at det kommer fra livmora og overgangsaldersymptomer. Det trodde jeg heller ikke. Godt alikevel å få det bekreftet. Stress er jo det verste som kan ramme oss prøvere. Det er også det som er mitt problem. Jeg er nå bestemt på å klare å gjøre noe med det. Her skal det trimmes og mediteres samt spise litt sunnere.

Ellers så skal datteren av min beste venninne snart ha baby. Unner ho det, men synes at jeg og kan få lov til å få snart. Har planlagt at jeg skal prøve med clear blue el tester denne pp, når nå den måtte begynne?? Rot med syklus og da er det ikke så greit å vite når el testingen skal begynne, stressa, nei, ikke jeg???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5581063-s%C3%A5-satt-jeg-her-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du litt oppgitt for tiden Agne?

Kjenner meg godt igjen i det du skriver, og det er vanskelig å forstå at det skal være så vanskelig og ta så lang tid..

Vi gjør jo det vi makter for at dette her skal gå i boks, og så kommer denne tanta gang på gang likevel! Sukk..

Men vi må vel bare bite skuffelsene i oss, og tenke som så at EN gang må den sitte!!

Det er rart dette at det er så mange her inne som får kluss i syklusene sine ja... kan virke som det er smittsomt.

Det må være så frustrerende å gå flere dager over ikm, og bare få negative tester... og ingen mens..!?

Håper det ordner seg for deg snart.

Men det er vanlig å få mensen selv om en ikke har el, Agne.

Livmora vil uansett forberede seg på ett befruktet egg, og bli tykkere og mer blodfylt. Det er bla. dette også som skal ut ved mens..

Klem

Kanskje det er jeg som smittet dere med min tanteforstyrrelse!

Jeg er deppa selv. Men jeg har kjøpt meg et par nye løpesko som står og lyser nede i gangen! Jeg lader opp til min første gå/løpetur på flere år. Ikke akkurat fordi jeg tror jeg blir mere fruktbar av det, men fordi jeg føler meg kvapsete og ekkel for tiden. Så litt økt velvære kan jo gjøre susen!

Men tantene ble nok bare sure fordi vi prøvde å sende dem på fellestur! Dette er bare en hevnaksjon. Hun kommer nok tuslende skal du se....

Jeg tror du har helt rett i det med stress, Agne. Jeg har også tenkt mye på det - hverdagen min er så utrolig stresset med alt for mye jobbing både for meg og mannen, husarbeid som hober seg opp og lillepiken på 2,7 år som jeg konstant har for lite tid og overskudd til. Nå har vi bestemt at jeg skal søke om å få gå ned i 60% stilling etter sommerferien. Håper og tror det kan gjøre vårt liv litt mindre stresset og dermed gi bedre betingelser for familieforøkelse :-)

Det høres klokt ut nungo! Tiden med de små kommer aldri tilbake, det vet jeg. Bruk tiden med barna, det er uendelig mye viktigere enn alt annet, så sant man har mulighet økonomisk. Det er jo et konstant hig etter alle goder, men barna er det beste som har hendt oss, så ta vare på den tiden. Jeg har jo som dere vet 3 stk som har fløyet..... skulle gjerne ha dem tilbake som sånne små gode unger. Enda jeg fikk vært mye med dem for jeg var hjemmeværende da. Tiden går så rasende fort dere!!!! Nå vil jeg jo legge til at det å være mor for store barn absolutt også er fantastisk da, for barn slutter aldri å gi gleder tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...