Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg bare lurer, ettersom jeg har testet negativt (1 1/2 uke etter ikm), men fremdeles tror jeg er gravid. Er det verdt å dra til legen? Uansett morsomt å høre andres historier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg kan jo da komme med min historie Siste pp før jeg ble gravid var jeg 14 dager forsinket med mensen, noe jeg aldri har vært før. Trodde og håpte jeg var gravid, men fikk bare negative tester. Gikk lenge og tenkte på de historiene jeg hadde hørt om at hcg kunne slå ut sent, og at jeg kunne være gravid. Til slutt dro jeg til en lege og fikk tatt en blodprøve for å måke hcg (måtte nesten "krangle" med til det) og fikk negativ der og. Spurte da om det var noen som helst sjangs for at jeg kunne være gravid og da sa han nei. Dagen etter kom mensen! Så i mitt tilfelle kom den når jeg slappet av og visste at jeg helt sikkert ikke var gravid. Kroppen kan tulle fælt med oss noen ganger =) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trummelums Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg testet negativ 2 ganger men bare følte jeg måtte være gravid!! best.time til lege som tok blod prøve og JA jeg var gravid!! Legen sa det ikke alltid slo ut på test kort tid etter IKM...Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 Takk for svar Da blir det nok legetime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå