Gå til innhold

Jeg har skiftet nick:-)))


Wish

Anbefalte innlegg

 

Tok nettopp en test fra "baby or not". Fikk en svak men tydelig strek..... Har allerede skiftet nick men skal for sikkerhetsskyld ta en clearblue imorgen..... Fikk testen av søsteren min og har aldri hørt om den før.... Noen med erfaringer? Håper den er pålitelig........

 

Trodde faktisk ikke spiren skulle sitte denne måneden etter alt det psykiske med at pappa døde den dagen el-testen viste positiv, og siden vi ikke hadde sex etter positiv el-test naturlig nok. Det viser bare at sædcellene lever en stund ja!!!!!

 

Sender dere masser av befruktningsstøv og ønsker dere masse lykke til. Gir rapport imorgen hva clearblue sier:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååååååååå skuffa nå...... Gledet meg til å stå opp å teste idag. Tisset i en plastkopp, tørket meg .... gjett hva som var på papiret..... Joda...... noe rødt og uvelkomment...... TR jeg formoder.......

..... Er det mulig......... Søren og altså.... Var jo sikker på det hadde klaffet nå jeg......

 

Ja ja det er bare å tenke positivt...... Idag vil jeg ha reker og hvitvin...

 

Lykke til dere andre, så MÅ jo spiren sitte snart for oss alle.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig da......tenk positivt så sittern nokk snart:)

 

Stor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som kan blø bittelitt rundt ikm tider, selvom de er gravid.. Jeg håper at det bare er det som skjer med deg nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krysser fingre for deg......!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...