Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 jeg er på jakt etter hormonfri prevensjon og ser at en del her inne skriver om noe pearly og noe comp greier?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 www.buenaventura.com selger pfc (personlig fruktbarhetscomputer). Koster fra 3000 - 6000 kroner ca, men har livslang levetid. Hormonfri prevensjon er også kobberspiral og pessar, utenom kondom. jeg vurderer sterkt pessar etter å ha lest en del om det!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker pearly og pessar (på de røde dagene). Fungerer fint så langt!
en liten en Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 brukte pearly før jeg ble gravid og hadde ikke blitt gravid hvis jeg fulgte den (ikke ha sex på røde dager) egentlig fornøyd, men det ble for mange røde dager synes jeg. den har også en ganske høy pris i norge, jeg kjøpte min i utlandet til nesten halv pris (men så bodde jeg i utlandet, da..)
moffi Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 jeg kjøper gjerne ladycomp for 2000 kr. [email protected]
To små, med øyne blå :-) Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Du som kjøpte din i utandet.. Hvilket utland og hvor? På internett eller finnes de i butikker? Er en del ute å reiser og hvis man kan få de billigere utenlands hadde jo det vært topp!!!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 Hei Har sett dei selger på ebay tyskland
en liten en Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 sorry at jeg ikke har svart deg, men jeg har ikke vært her på en stund.. jeg kjøpte min i Tyskland.. dessverre kan du ikke kjøpe dem i butikk. det jeg gjorde var å bestille den på nett, fikk den etter noen få dager bare. så du må ha en adresse de kan sende til. jeg sparte over 1000 kroner på å kjøpe i utlandet, så det kan være verdt å sjekke ut.. husk at hvis du kjøper i utlandet og skal sende til norge, så må du betale toll.
trudiz Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Kan en begynne med den hva tid som helst? eller må en begynne med den, den første menstruasjonsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå