Gå til innhold

Pearly, comp...noen som kan forklare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på jakt etter hormonfri prevensjon og ser at en del her inne skriver om noe pearly og noe comp greier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.buenaventura.com selger pfc (personlig fruktbarhetscomputer). Koster fra 3000 - 6000 kroner ca, men har livslang levetid. Hormonfri prevensjon er også kobberspiral og pessar, utenom kondom.

jeg vurderer sterkt pessar etter å ha lest en del om det!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg har ein Ladycomp til salgs.

Skrevet

skal ha 2000 for den og er ca 3 år.

Skrevet

Jeg bruker pearly og pessar (på de røde dagene). Fungerer fint så langt!

Skrevet

brukte pearly før jeg ble gravid og hadde ikke blitt gravid hvis jeg fulgte den (ikke ha sex på røde dager) egentlig fornøyd, men det ble for mange røde dager synes jeg. den har også en ganske høy pris i norge, jeg kjøpte min i utlandet til nesten halv pris (men så bodde jeg i utlandet, da..)

• 3 uker senere...
Skrevet

Du som kjøpte din i utandet.. Hvilket utland og hvor? :) På internett eller finnes de i butikker? Er en del ute å reiser og hvis man kan få de billigere utenlands hadde jo det vært topp!!!

Skrevet

Hei

Har sett dei selger på ebay tyskland

• 1 måned senere...
Skrevet

sorry at jeg ikke har svart deg, men jeg har ikke vært her på en stund.. jeg kjøpte min i Tyskland.. dessverre kan du ikke kjøpe dem i butikk. det jeg gjorde var å bestille den på nett, fikk den etter noen få dager bare. så du må ha en adresse de kan sende til.

jeg sparte over 1000 kroner på å kjøpe i utlandet, så det kan være verdt å sjekke ut.. husk at hvis du kjøper i utlandet og skal sende til norge, så må du betale toll.

• 11 måneder senere...
Skrevet

Kan en begynne med den hva tid som helst? eller må en begynne med den, den første menstruasjonsdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...