Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt klær til bryllup (gjest) i størrelse middels stor elefant..? (Oslo)

Anbefalte innlegg

Noen som vet butikker som selger str. 56 og har pene selskapsklær gjerne Sandvika, CC, Oslo sentrum eller Majorstua.

Vet av Simply og kjedebutikkene og Gerds stormote (Maxi?)

Må ha noe litt sommerlig...

Fortsetter under...

på gunerius kjøpesenter rett over oslo city ligger det en butikk som heter Solo, den har klær opptil 56... litt utenfor oslo om du tar 414 bussen ligger det også en sånn butikk på triaden lørenskog storsenter butikken heter zizzi. Økern senteret har også en slik butikk men den vet jeg ikke hva heter!!! bruk google.no og søk på stormote

Lykke til

Jeg gruer meg må ut på den jakten snart jeg også.. skal i bryllup i august...

Jeg også i august..Kanskje vi skal i samme...He-he...

Hmm..tror jeg skal prøve den på Gunerius, det er ikke så langt unna. Er det kjerringklær eller litt mer moderne?

Butikken på Gunerius har ganske moderne klær :)

Det er også en stormotebutikk med masse stilig tøy i akersgata, rett ovenfor inngangen til Dagbladet. Den het Simply4U før, men nå tror jeg den heter Wilhelmines eller noe slik. Masse flott der!

Jeg kjøpte tøy til meg før barnedåpen der.

• 4 uker senere...

Hei!

Godt spørsmål i grunnen. Har vurdert og åpne butikk for store damer. Syntes at det er helt latterlig og betale i bøtter og spann for å se ut som et telt! Det er så lite som er ordentlig sydd og som ikke passer selvom det er riktig størrelse. Og så blir man jo seendes ut som om man er middelaldrende.

Man trenger ikke være stygg selv om man er feit!

Jeg er heldig som har noen bekjente i England og kjøper mesteparten av klærene mine på www.evans.co.uk, en butikk det er en glede og gå inn i! Har nettopp kjøpt kjole der til et bryllup og betalte ikke 500 kroner for den en gang!

Måtte bare blåse ut litt for jeg har gått og irritert meg grønn over utvalget og prisene i Norge for fyldige damer etter å ha bodd i England i fem år og hatt det som plommen i egget når det gjelder klesinnkjøp.

Håper at dere har fått tak i kjoler!

Ha det knall i bryllup, det skal hvertfall jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...