Gå til innhold

Oktober: Hadde dere stor mage i uke 24?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er gravid i uke 24+2 idag , magen den er ikke så veldig stor ennå , leste på ei side her at nå er livmora omtrent like stor som en fotball , det virker da ikke sånn på magen min , dette er min første!!!

Noen flere som opplever det samme , vet ikke hva som er normal størrelse på magen jeg i uke 24????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei

Noen bærer babyen mere inni seg andre utenpå. Det er ingen normal størrelse på magen.

Jeg begynner på uke 25 i morgen og har lagt ut et bilde fra uke 24 under nicket mitt.

Den har vokst mye på 2 uker synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ta det helt med ro. Det er veldig individuelt med magestørrelser, og som Hun over sa bærer vi barna foskjellig. Venter min tredje og blir nok stor som en elefant igjen :) Søstera mi hadde nesten ikke mage med forrige, hun bærer barna mer inni seg. Så vi er forskjellige.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her følte jeg det sto ganske stille en periode.

Men for et par uker siden sa det plutselig PANG!

Trodde ikke den skulle komme sååå fort. er 26+4 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel si det sån at det var da den begynte å komme ja.. uke 25 var den stor synes jeg :) strutta ut uke 25-27 .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hos meg kom magen rundt uke 20, og fram t uke 24 va eg blitt stor som en melon... Mange som ha trodd eg e lengre på vei enn eg egentli e...(ifht ultralydtermin da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...