Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HI her - tusen takk for at så mange har svart. Kan ikke si at jeg har blitt enig med meg selv ennå, men vet i hvert fall at jeg skal sjekke ut litt flere vogner før jeg bestemmer meg. Ikke enkelt dette her, og mannen min har ingen synspunkter - han synes vognen som vi har er grei ;)

Ja, det er jeg ikke i tvil om. Teutonia er mye mer kvalitet enn Quinny, så at den er dobbelt så dyr(eller at Quinny er halvparten så dyr:-) henger godt sammen.

På Barneverden har jeg blitt fortalt det samme, da Martha ble avbildet med en Quinny, tok salget helt av...så de mente også at dette var mote.

Alel sier at Quinny er så god å trille, men det er Spiriten også, så der er de vel like. Det sier jo hun over som har hatt begge.

Så det spørs jo hvor mye penger du vil legge i det. Skulle jeg hatt en Quinny, måtte jeg hatt en vogn til som var mer solid til vinteren. Men Spirit så holder det med den ene vogna.

Teutonia = kvalitet.

Og når det gjelder quinny og prinsesse marta og motefenomenet:

Husk at Martha ikke hadde den vogna forde det var en knallgod kvalitetsvogn.

Dette var bare 1 av mange mange vogner hun hadde. Hunn FIKK vogner av de fleste merker i gave.

Tenk dere selv for en "gratis-reklame" det er for feks quinny at hun ble avbildet i se og hør den gangen med den vogna...............

Så det er sant at det bare er en motevogn.

JA teutonia er dyr4ere, men du får faktisdk det du betaler for!!

Skal du ha comfor OG kvalitet, gå for teutonia.

Annonse

Jeg har akkurat fått min nye 3 hjuling fra kidsroom.de. Jeg kjøpte en Traxx jaguar 3! Den har vendbar sittedel, forhjulet snurrer 360 g og kan låses. Frontbøylen er regulerbar og kan tas av, bred sittedel og lun kalesje. Den er liten sammenlagt. Jeg er så utrolig fornøyd med vogna. Billig er den også. Jeg kjøpte vogn, stelleveske, regntrekk og sommerpose og det kom seg på 3800 kr inkl moms, frakt og toll. Her er Quinny 3xl på salg til 3700 uten tilbehør!!! Jeg vurderte den vogna, men angrer ikke på at jeg kjøpte Traxx istedet! Synes Quinny sin er stor sammenlagt, tung er den også.

Jo, både Teutonia, Quinny, Traxx og enda fler er gode, ja, som en drøm å trille.

Men skal du ha kvalitetsvogn, som er stor, men lita, lun men luftig, 3 hjul og vendbar man alikevel stabil...og har en utrolig comfort for barnet, og barnet ikke er mer enn 2 år.

Da velger du Teutonia, gjerne spiriten.

Hei. Jo, jeg syntes det var en god nok vogn, for all del.... Men jeg syntes også etter å ha prøvd den "in real life", at i tillegg til at dempingen var dårligere enn jeg hadde forventet (syntes lillgutt "humpet" så hardt nedi der), så var den tung å få inn i bilen, mye på grunn av de tre hjulene..

Er det en nyfødt baby du har? Eller kanskje du har en på vei?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...