Gå til innhold

Nesten ikke symptomer lengre.. (uke 13)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frem til ca uke 9-10 hadde jeg ømme bryster... var småkvalm og kjempetrøtt.. Og masse murringer!

Nå er jeg i uke 13 og har veldig få symptomer.. brystene er så og si ikke ømme lengre, og murringene er ikke så sterke, selv om jeg kjenner dem av og til..

Andre som har det slikt? Er nesten litt bekymret når jeg er så symptomløs.. er leser jo om ma og slikt, grøss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 15, og har også hatt det sånn et par uker...bare litt av trøtten som sitter igjen.

Tror det er helt vanlig, "alle" sier det hvertfall!

Skrevet

Hei :-)

... Og du er bekymret? *fnise* Jeg ble aldri kvalm jeg, nesten ikke trøtt og nesten ikke ømme pupper. Så da disse veldig svake symtomene gikk over så følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt!! :-)

Men når magen kom, da var det så herlig :-) Bare kos deg over at du ikke har så mye plager selvom det gjerne er denne "bekreftelsen" på at vi er gravide i det hele tatt :-)

Klem fra

Skrevet

Takk for svar..

Hehe...nei det er sikkert ikke noe å være bekymret over..

Når begynner jeg å få mage tro...? Når fikk dere andre det?

Kanskje litt i uke 18-20..?

Jeg tror ukene 12-20 ofte kan være litt bekymringsfulle...fordi denne kombinasjonen:

- en har ikke fått mage enda

- en har få symptomer

Skrevet

Vet akkuratt hvordan du har det :-) Med mine IKKE-symptomer og så var det fælt å gå der å prøve å føle seg så gravid som mulig... Følte magen aldri kom men innbillte meg jo på en måte at den var der likevel :-)

Min skikkelige gravide mage har ikke kommet før nå faktisk... Nå strutter jeg som bare det!! Herlig :-) Er 22 fullgåtte uker.

Men selvfølgelig, det er også veldig individuellt... Om man har tykk eller tynn benbygning, spiller masse inn, om man i utgangspunktet har vært veldig tynn og høy, samt liten og kraftig.

Men slapp av :-) Magen kommer, og når den gjør det så kan jeg love deg du merker forandring! *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...