Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 Er fetaost upasteurisert eller pasteurisert ost? Skal spise lasagne med salat og har så lyst til å ha det i salaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Det står vel på pakken. Jeg har spist masse fetaost. Det er bare rååååå digg. Tror ihvertfall Apetina i papp pakning og de i små flate plastpakker er pasteurisert, men har vel aldri sjekka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja, jeg har prøvd å se etter, men jeg fant det ikke. Det er den Apetina i glass"krukke". Det er helt fantastisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 7. juli 2006 #4 Del Skrevet 7. juli 2006 På den jeg har i kjøleskapet står det at den er laget av pasteurisert melk... så håper det betyr at den er trygg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 7. juli 2006 #5 Del Skrevet 7. juli 2006 men det er ikke apetina da, det er en annen type i olje.. burde vel gå for det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 7. juli 2006 #6 Del Skrevet 7. juli 2006 Regner med de lages på stort sett samme måte, og i vesten er jo stort sett alle melkeprodukter pateurisert. Så det er nok trygt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FannyFanny Skrevet 7. juli 2006 #7 Del Skrevet 7. juli 2006 Håper da jaggu feta-ost er trygt å spise, ellers er jeg ille ute, for å si det slik... ;o) Trodde det var muggost (f.eks. Norzola, Gorgonzola) og slikt som ikke var helt bra, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå