Gjest Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 Ny kostet den 1000kr. Hun selger den for 700kr. Da er det inkludert en flaske med gele. Den er brukt i et svangerskap, så den er som ny. På esken står det at den kan brukes fra og med uke 12, men vi klarte finne lyden til babyen allerede i uke10! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Vel, er nesten fristende, det er så fantastisk å høre hjertelyden. DEt var alltid det jeg gledet meg til når jeg skulle på kontroller forrige svangerskap, men tror ikke jeg har samvittighet til å bruke 700 kr på det... Hadde jeg hatt masse penger, skulle jeg gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 JAAAAA jeg vil gjerne kjøpe den!! Hvordan gjør vi det her da? med adresse og betaling..har du e-mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvor ble du av? Får jeg kjøpe den baby watchern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Del Skrevet 9. juli 2006 Beklager, men en annen kom før deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå