mylittlecat Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 *venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har fått mail med navn og adresse på min hemmelige venn jeg.... Så nå skal jeg finne på noe koselig, kjekt jeg kan sende. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 7. juli 2006 #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har fått tildelt hemmelig venn sendt begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Hmm....får jeg ikke være med jeg da, mon tro? Jaja, får vel bare vente i spenning jeg da og se om jeg får tildelt noen venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 7. juli 2006 #5 Del Skrevet 7. juli 2006 Eg har fått tildelt hemmelig venn, og skal sende noko over helga. Men eg fakk faktisk pakke frå min hemmelige venn i dag ) Var kjempekoselig!! Ein liten pakke og eit fint kort. Skriv eit nytt innlegg under den første hemmelig-venn-tråden her inne, så får du sikkert venn du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå