Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle pcoere!!

Jeg fikk diagnosen for fem- seks år siden, og har aldri før hørt om noen andre som har det. Så jeg gjorde store øyne da jeg oppdaget denne siden i dag! Godt å se at jeg ikke er alene i verden med dette!!

Veldig nyttig å lese om andres erfaringer og informasjon vedr. pcos. Jeg visste nok ikke så mye om det som jeg trodde!! Jeg har en ganske liten grad av pco foreløbig. Har akkurat begynnt prøvingen med å bli gravid, så jeg håper det ikke blir veldig vanskelig.

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5578806-er-vi-s%C3%A5-mange/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Jeg er med i et studie ang PCOS og da kunne legen som står bak dette studiet at det er 10% (tror jeg det var) av alle fertile kvinner som lider av dette, og det er ganske mange det! Mange går jo også rundt med dette uten å vite om det visstnok

Veldig kjekt med et sånt forum at man kan komme i kontakt med andre i samme situasjon iallefall :)

Det er jo utrolig mange!! Det er nødt til å være mange som ikke vet de har det!

Jeg har litt "unormale" symptomer- jeg var ikke overvektig da det ble oppdaget, nærmest undervektig.Jeg spiste og spiste uten å legge på meg. Men da jeg begynte på diane tok det to mnd., så hadde jeg gått opp 10 kg. Det virker som det pleier å være motsatt!

Kjempegreit å kunne komme i kontakt med andre i samme situasjon!!

• 1 måned senere...

Hmmm.. Jeg skal til legen i morgen for å få fastsatt diagnose PCO / PCOS.. Blodprøvene viste at dette er grunnen til uregelmessig mens-syklus.. + vanskelig for å gå ned i vekt osv osv osv...

Godt å ha et forum for sånnt! Det er jo faktisk flere og flere som får denne diagnosen.. Selv vet jeg ikke om noen.. =)

Annonse

Krysser fingrene for deg!

Jeg fikk dagnosen for ett år siden, og det første jeg gjorde var å søke på nettet. Fant dere og har "smuglest" i ett år nå. Har vært prøvere en liten stund (siden april), men uten medisinhjelp. Skal kontakte lege i nærmeste fremtid, for det ser ikke ut til at det vil seg uten hjelp. (Vil jo i det lengste prøve uten...)

Har gått på Xenical i snart ett år og gått ned ca 12 kg og nå fått nokså regelmessig mens....

Så vi får holde fingrene krysset og håpet høyt!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...