Gå til innhold

Du... Småtrolla?

doble

Anbefalte innlegg

Hei! så du svarte på innlagget mitt:) Jeg har sendt inn søknad og de hadde beregnet inntekten/premiegrunnlaget mitt til 114.800kr!!! i Året...??!!Det går det jo ikke ann å leve av. Å snakke med trygdekontoret er jo som å snakke til en murvegg!! Fikk ikke noe fornuftig svar på noe av det jeg spurte om. De Sa at det var summen de kom fram til, ferdig med det.

Jeg tjener jo egentlig ganske bra...; snitt 15.000kr i mnd (har ca to mnd nesten uten lønn da). Blir litt frustert. Leter febrilsk etter andre jobber, men uten hell....:( Har jo ikke lyst til å legge ned heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, har vært på ferie og ikke sett innlegget..

Snitt på 15000 i mnd? Også så lite i årsinntekt?

Har du en regnskapsfører?

Det var no kluss der med oss også husker jeg. Trygdekontoret regnet feil. Men da tok vi kontakt med regnskapsføreren som ordnet opp... Og viste dokumentasjon på min mnd inntekt...

Du må bare stå på. Her i huset så er det mannen min som har ordnet opp i det klusset trygdekontoret har stelt i stand. Så jeg er ikke så sikker på hvordan du skal gå frem. Skal høre med han når han kommer hjem i kveld.

Men du var ikke gravid nå? Hadde uansett forsikret meg om du planlegger graviditet... Men husk de 10 mnd før fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...