Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 hei.. jeg har 8 dager igjen til termin og har fått ekstreme bekkenplager..klarer ikke å gå skikkelig og d er tårevondt å snu seg i senga... hva skjer hvis jeg må føde i løpet av de neste dagene,hvis d ikke blir bedre? kan jeg føde normalt eller tar de keisesnitt??=/ noen som vet? jeg vil helst føde normalt da..men hvis d blir vondere pga bekkenløsningen så vet ikke jeg........blæh...
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 kanskje du har fått en bekkenlåsning? vet ikke hva kiropraktor gjør med det så sent i sv skapet, men er jo en ide å ringe å spørre. jeg har det selb, så vet hvor vondt det kan være. ta to paracet, det pleier å ta det aller værste for meg. hvordan de gjør det med fødsel kan jeg dessverre ikke svare på, men jm pleier være veldig flinke til å tilrettelegge best mulig og finne frem alternative stillinger.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 takk for svar.. men hva er bekkenLÅSNING? er d som ordet sier at bekkenet låser seg? uansett så er d veldig vondt... skal til jordmor førstkommende onsdag,vi får snakke om d da...hvis jeg ikke har født før den tid da...:-) Har tatt paracet nå,så får se om d funker like godt på meg:) Hovedinnlegger
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 ja, er bekkenet som låser seg. kan ikke forklare akkurat hva som skjer, men det kan låse seg på en el begge sider. kiropraktor knekker ut låsninger på begge sider av hoftene/ryggen min. ring en kiropraktor på mandag du, er jo vel verdt å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå