Gå til innhold

Desember: Endelig helg. Marekatta har mista piffen.......

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har mista piffen jeg........

Vennligst si fra dersom du finner` n................

Huff, jeg er så sliten.

Jeg vet ikke av hva, for jenta er snill, og jeg sover om natta og jeg har det da bra. Og vi er friske og raske.

Men mannen pendler og er borte i mange uker i gangen, kanskje det er aleneansvaret, og ensomheten som tærer på?

Jeg bare har den siste uka vert "giddalaus", og umotivert.

Jeg har lissom ikke hatt noe tiltak i meg.

Selv det å tørke støv har vert ett ork.

Er mye alene med jenta, vennindene de har barn som er større, så de er ute i jobb igjen. Jeg er sistemann som får barn i gjengen.

Nei, jeg skal da ikke klage, jeg bare føler meg heilt kaputt, som om lufta har gått ut av meg.

-Kanskje det er varmen som har vert den siste uka?

Nei, ikke meninga å klage, bare ett lite hjertesukk.

Skal heller være takknemmelig.

Takknemmelig for mannen min, for datra mi, for familie og venner, for kattene, og for huset, og for kolegaer, og for

at livet så langt har fart relativt godt med meg..........

Men alikevel, selv om jeg er takknemmelig, så er liksom piffen borte...............sukk.

Men som sagt, si fra hvis du finner` n..og send` n sporenstreks tilbaqke til meg...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer´n............................pifffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...................... God Helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda, det var ikke bra!

Men som du sier selv det er nok bare "alt" som gjør livet litt tungt akkurat nå.. er ikke barebare å surre rundt hjemme alene med vesla dag ut og dag inn.. vi trenger litt mer innputt også!

Kjenner det selv avogtil jeg, orker liksom ingenting og føler meg litt uttafor! Men med en gang jeg får litt annet inn i hverdagen, så kommer piffen fort tilbake..

Ordner seg nok skal du se.. du er iallefall klar over at den er borte og at du egentlig har det kjempebra!

piffentilbakeklem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først kjempestor piffeklem.

Vettdu, det er helt lov til å miste den av og til. Jeg har det også sånn enkelte ganger.

Klart du kan komme med hjertesukk, vi er her for sånne sukk vi.

Det er slitsomt å være mye alene og det er helt normalt, bare vent den kommer nok snart tilbake!!

Akkurat nå for tiden så har jeg en nesten tom for piff følelse. Surmuler litt jeg akkurat for tiden, så håper piffen er tilbake på søndagen.

Har nettopp kommet oss etter forkjølelse Even og jeg, nattesøvnen er nesten helt tilbake.

Nå i helgen er jeg og barna alene, min kjære kjørte til vestlandet på utdrikningslag. Skal kose meg maks dem når han er borte. Han lurte på om vi ville være med, men jeg er sånn dum ei at jeg sover ikke før han er hjemme i senga og sover.... Og et utdrikningslag er ikke tidlig ferdig..... Takket pent nei og ba han ha det gøy.

Kjempestor godklem til deg fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, huff... ikke greit å miste piffen sin, gitt... men du skal se den er tilbake om litt, og kanskje var helga nok til å finne den. håper den iallefall er på plass snart. Kan love deg at jeg oxo føler meg helt pumpa avogtil selv om det liksom ikke skulle være noe grunn til det... men vi som er mye hjemme alene med våre små kjenner det nok godt på kroppen til tider... nei, det ble feil... ikke bare vi som er alene, men vi som har skjønne små!!! :) Sånn, nå ble det rett :) Håper det er blitt bedre med deg over helga... og det er jo lov å faktisk ikke gjøre noe på en dag eller to.... synes nå jeg ;)

Stor bamseklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marekatta, hvordan går det med deg? Nå er den igjen helg, har piffen kommet tilbake? kjenner meg godt igjen i det du beskriver, jeg. Det er slitsomt å være husmor og alene om ansvaret, husk du har en 24-timers jobb!

Sender over en klem, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimenn...

Går det bra med deg nå da? Håper du har funnet igjen litt av piffen. Ikke gøy å ha det slik. Mulig det er som du skriver, fordi du har aleneansvaret for gullet i perioder. Hadde blitt sliten av det jeg også. Ikke bare for alt som skal gjøres, men psykisk. Man er alene om å passe et lite nurk.

Håper uansett det går bedre for deg nå. Sender i alle fall en oppmuntringklem

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...