Gå til innhold

I dag har jeg faktisk følt meg gravid...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke langt på vei, i uke 5, men hadde jeg ikke tatt en test på onsdag så hadde jeg nok blitt sikker i dag uansett! Jeg har sovet dårlig de siste 2 ukene pga sykdom, først hos mann og barn, så hos meg, så var jeg "alenemamma" i noen dager da begge ungene selvsagt våknet om natten og grytidelig og etter jeg fant ut at jeg var gravid ble det så mye tanker at jeg ikke fant roen. Så jeg har vært ekstremt trøtt i dag. Svimlet flere ganger, holdt på å kaste opp en gang, men ble fin igjen etterpå, tårene har stått i øynene og også rent flere ganger i dag og jeg føler meg som en trøtt og ustabil hormonklump ;-) Så i kveld er det tidlig i seng og forsøke å ikke tenke på den vesle spiren i magen slik at det blir endel timer med søvn i natt! Litt greit også da, og føle seg gravid når man er det, men det er slitsomt og jeg vet av erfaring at de neste 8 mnd kan bli ganske tøffe...

 

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at jeg har en av/på knapp! Jeg går fra å være helt fin, til å være kvalm, trøtt, ha vondt i puppene, være sur og sint og ha mensmurringer. Berg-og-dalbane! He he.

Prøver å ikke tenke for mye på det, siden jeg har hatt litt småblødninger og ikke vil glede meg for mye før jeg har hatt UL time. Selv om jeg hadde det på akkurat samme måten forrige gang...påstår min kjære ;0)

 

Det er også annerledes nå som vi har et barn, jeg har liksom ikke allverdens tid å bruke på å tenke og fundere på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønner hva du mener, tiden går mye fortere når man har barn fra før, i hvertfall gjorde det det sist, regner med det går enda fortere denne gangen med to viltre guttunger :-)

 

Om det er til noen trøst så har jeg hatt småblødninger i begge mine forrige svangerskap og alt gikk fint og jeg har det nå også. Senest i går. Er bare rosa utflod, men for en gangs skyld er jeg ikke bekymret, jeg var helt fra meg i første svangerskap, veldig nervøs i andre, men nå er jeg så "vandt" med å småblø at jeg slapper av med det. Merklig det der... Håper du får bekreftet at alt er vel da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alva...

Er du Alva som jeg pratet bittelitt med på BIM i 2003 da jeg prøvde på førstemann og jeg tror du gjorde likeså? (eller var det nr2?)

Morsomt å se kjente nick her i alle fall..

 

Jeg er 5+5 på vei med nr 2.. Fikk nr1 i feb 2005. Det tok noen måneder å få klaff med førstemann nemlig.. Ble klaff i mai 2004. Mens denne gangen tok det bare 2pp!! :0)

 

Lykke til med tanker om tredjemann,, vet at akkurat i det testen blir positivt er det vanskelig å sove og få roen.. Man blir så full av tanker.. Håper det går greit at nr 3 er på vei... Det virker som at du er innstilt på det..

 

Masse klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :-)

 

Kan stemme at jeg var her i 2003, begynte prøvingen da, minsten er født i sept 2004. Han er andremann ja :-) Så flott at det gikk lettere for deg denne gangen!

 

Merker at hele kroppen er litt urolig ja, magen i ulage, må tisse mye, er trøtt osv, men uten å finne roen. At nr 3 er på vei går nok greit, det passer utrolig dårlig, men vi skal få det til, babyen skal være hjertelig velkommen, er jo ikke h*n sin skyld at h*n ble til ;-) Men det tok en dag før sjokket gikk over og fortsatt er alt veldig rart, det er anderledes å bli gravid uventet og planlagt! Helt klart. De to andre var jo planlagt og alt var forberdet. Jeg tok folat, holdt meg unna ditt og datt osv, nå kom det jo helt uventet og hele livet måtte omstilles på dagen liksom, men det går nok bra!

 

Lykke til videre med deg også, vi kommer vel til å se mye til hverandre i tiden fremover vi nå da siden vi er nesten nøyaktig likt på vei? Når er terminen din? Min er 16 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...