Gå til innhold

Nå tror jeg faktisk at det er nok snart....:(

Anbefalte innlegg

Blir så frustrert noen ganger altså...

Det er liksom sånn nogenlunde greit å godta at ...ja jeg strever litt med å få til en liten bebis...

Alle i vennegjengen har vel egentlig fått bebiser nå...Åja..de begynte alle å prøve etter oss..

Greit nok det da...Selv om det er trist å høre nyhet etter nyhet når en selv strever sånn..Men nå skjønner dere...Nå begynner faktisk de fleste av dem å vente sin nr 2 også... :(

Må si at etter å nylig ha hørt glad nyheten om at 3 av mine venner nå venter sin nr 2 så begynner jeg nesten å føle meg litt udugelig her....

Hvordan går det an liksom...Produserer de bare på løpende bånd for å terge eller??? Okei så vet jeg at de ikke gjør det da...Men det begynner å bli tungt dette nå...Liker ikke å få disse tunge periodene jeg...Ikke så gøy når en blir så neforr...Skulle så gjerne hatt en liten en jeg også...Å det hadde sikkert vært kos for min kjære stedatter på 9 å få bli storesøster også....

Så kjære du i det høye...Hva enn du nå er....Kan ikke jeg også få mitt ønske oppfylt snart da?

Hilsen meg....

Fortsetter under...

Slutter meg til denne bønnen. Uff, kan ikke tenke meg hvordan det er å oppleve at vennene venter sine nr 2!!!!! Selv har jeg opplevd at siden min SA i september har 5 venninner blitt gravide. 3 av dem har nettopp født og de to siste venter nå i juli og august. Kan legge til at to av dem også mista i august/september men ble gravid igjen med en gang... Håper jeg slipper å oppleve at de venter nr2 før jeg rekker å bli gravid og holde på spiren... Sender deg en stoooor trøste klem!!!!! Dette er neimen ikke lett for deg. Håper virkelig at du får klaff snart. Hvor lenge har du prøvd? Har du hatt noen graviditeter?

Huff, mysill, skulle ønske du slapp å ha det så trist! Vet liksom ikke hva godt jeg skal si til deg...

Jeg har beiset den siste husveggen vi ikke orket å beise i fjor. Så i går stod jeg i stigen med malekosten i handa og tenkte på at i fjor sa jeg at "neste sommer, da har jeg planer om å være høygravid, så da blir det nok ikke noe beising på meg :-)". Men dengang ei, jeg er ikke litt gravid engang... :-(

Det tærer litt på, men jeg prøver å trøste meg med at det blir min tur også en gang, selv om jeg vet at det er en meget mager trøst.

Gir deg en skikkelig go`klem, håper du føler at du ser lyset i tunellen snart vennen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...