Gå til innhold

synarela nesespray... noen spm..

Anbefalte innlegg

jeg startet i dag med spray... Og jeg kjenner at jeg blir kvalm og jeg brekker meg litt etter hvert spray. Har bare sprayet to ganger i dag (kl 7 og 15), men begge gangene har jeg opplevd den samme følelsen. Vemmelig..

Er det noen flere som har opplevd dette? Mulig det kun er psykisk også, jeg som kanskje føler at det smaker helt forferdelig, uten at det egentlig gjør det.

Kan jeg oppbevare Synarela i kjøleskapet? Står aat den ikke må være i over 25 grader, men her i Oslo er det sååå varmt, og det er over 25 grader.. Jeg må jo ha den med i veska når jeg skal på jobb og slikt, er litt redd den blir utsatt av for høy varme og ikke vil virke... hva tror dere??

klem fra en litt frustrert nybegynner på dette.. (som dere sikkert merker..)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5577674-synarela-nesespray-noen-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

det smaker helt jævlig,blandig av kjemikalier og stål/jern...

husk og ha sprayen i kjøleskap nå som det er varmt,det er viktig ellers ødlegger du innholdet..

ha spayen i kjøleskap når du kommer på jobb,ta bare og lim en papirlapp utenpå eller riv av etikken...det gjorde jeg og hvis noen spør kan du jo si det er en litt sterkere forkjølesespray ,

ønsker deg lykke til i srayperioden,hold ut hehehe :-))

klem fra

jeg har hatt den stående på stua i noen uker nå, og det har vært knallvarmt.. (før jeg brukte den)( Huff, kan den være ødelagt? Hvordan merker jeg det? Puttet den i kjøleskapet nå.. Men jeg kan ikke ha den i kjøleskapet til enhver tid, og ikke på jobb.. Jobber i bhg, og barn og voksne har felles kjøleskap. vil ikke tenke tanken på om et barn finner den.. så på jobb må den nok være i veska..

Neste uke skal jeg på ferie. reisen tar 7 timer. Og der er det ikke kjøleskap.. Er så redd for å ødelegge noe.. Putter den i kjøleskapet så fremt jeg kan, men håper den ikke tar skade av å stå i veska mi noen timer/dager..

takk for svar..:)

Jeg hadde aldri sprayen min i kjøleskap.

Hadde den i veska, og det ble nok varmere enn 25 grader noen ganger...

Men nå sitter jeg her med en spire i magen, så jeg tror ikke det er så veldig nøye!

Bare den ikke står midt i solsteken...

Også litt lurt å oppbevare den på soverommet, der er det som oftest litt kjøligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...