Gå til innhold

Da er jeg gravid for 2 gang & blir 2 barns mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer ! Jeg er i samme situasjon. 2 gangs gravid og blir visst alt går bra 2 barns mamma. Terminen er satt til 3. mars 2007. Har du begynt å bli trøtt og kvalm ? Det er jeg. Jeg sover og tar livet m ro. Jeg gleder meg til jeg er kommet langt nok slik at jeg kan begynne å fortelle det til folk.

Hei! Da er vi 3 i samme situasjon! Jeg venter også mitt andre barn 3/3-07.Jeg har en stedatter også som bor hos oss, men det blir liksom ikke helt det samme som egen graviditet!

Min førstefødte blir 2 år 2.april 2007!

Gratulerer til dere begge!

Jeg "koser meg" med morgenkvalme, kvalte gjesp og tung søvn! Det er en herlig følelse når testen viser POSITIVT!!!!

Hei!

Jeg har termin 2 mars og venter også mitt andre barn!!!

Har en gutt på tre år fra før, så det blir spennende å få en baby i huset igjen!!!

Vi tenker å fortelle til familien at knøttet er på vei ganske snart. Dette fordi jeg føler meg i litt dårlig form og da er det bedre at de vet det. Men vil vente med å fortelle til venner og sånt...

Hei:o) Jeg venter også vår nr 2 endelig etter 14 mnd med prøving:) Vi har en datter som ble fire i mai, så det blir nesten 5 år i mellom våre, å vi gleder oss som bare det:) Jeg er utrolig sliten bare, merker det å være på jobb, ta av hus, mann og barn ikke er bare bare om dagen.. Vi har fortalt det til alle vi kjenner, siden vi har prøvd så lenge.. Får bare håpe at den sitter:)

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...