Gå til innhold

Har dere senga/vogga til babyen klar?


fjell og fjord

Anbefalte innlegg

Hei!

har 19 dager før termin og har bode senga og kurven klær med sengesett på

Er det kanskjelitt for tidlig?

Noen som gjorde det samme?

 

legger dere tisselaken under vanlig laken?( dumt å spørre?...

 

takk for svaret på forhand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er alt klart. Eneste som mangler er babyen og h*n vil visst ikke ut:-(

Vi har ikke tisselaken i senga. Husker ikke om vi har brukt det før... Hmmm, lurer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lagt på sengklær eller noe, men de er vasket og strøket og klar til å legges på, tenkte det kunne være fars jobb når vi er på barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har senga og bagen til vogna klar med tisselaken og rene sengeklær og alt. Har til og med stryki sengeklærne, syntes det var så stas å pynte for snuppa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansjke det er lurt å alt klart- man vet jo aldri nå det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har alt vært klart lenge :o)

Så det er bare å komme ut, lille venn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

har 13 dager til termin nå.... har lagt på både seng og vogn.. har bare en pute har jeg funnet ut, men babyer skal vel egentlig ikkje bruke pute... eller? den ene puta jeg har er meget tynn.... har kjøpt tisselaken, men d har jeg jammen glemt å legge under lakenet.... skal fikse d nå.. Takk for at du minnet meg på d.. ligger i en skuff ferdig vasket og alt....

 

vil forresten si at INGEN spørsmål er dumme å spørre... jeg synes d er viktig at vi spør om ALT vi ønsker å spørre om... var på svangerskapskurs og d var kun jeg som turde å spørre om noe, og vi var 14 stykker på kurset... tror ikke d var bare jeg som lurte på ting.... Har som motto i livet at en lærer av å spørre!! Spesielt når man er gravid!! Venner og folk en møter på har jammen meninger og alt mulig rart når man er gravid og skulle man trodd på alt alle sa, og ikke spørre litt for å finne ut hva som er fakta tror jeg jammen jeg har blitt litt forvirret ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke klart...vente på at pappaen skal fjerne skrivepulten med alt datautstyret....for der babysenga skal stå, og det vil han ikke gjøre enda......, men tror ikke jeg lager den klar før vi kommer fra sykehuet...men sengkle og slikt skal være nyvasket før vi må på sykehuset....så skal få gjort det i mårra....kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...