Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 må det søkes om? hvor lenge før eventuelt? hvor lenge før termin ble deres barn forløst? åssen er formen etter et keisersnitt? må man sette inn kateter? masse spørsmål dette her. håper noen kan svare... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5577190-vurderer-keisersnitt-kan-noen-se-hiterfaring-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til 4 gutter Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei Du bør ta dette opp med din jordmor så snart som mulig, jeg tror det er vanlig med en samtale rundt uke 30 om ikke før. det kommer vell litt ann på hvorfor du vil ha keisersnitt. er det ppå grunn av fødselsangst vil de helt sikkert at du går til samtaler til en psykolog jordmor og prater en masse om dine tanker og hun kan også fortelle deg mange ting som du lurer på eller som du ikke har tenkt på i det hele tatt, ved mitt første ks måtte jeg til slike samtaler, nå ved nr 2 trengte jeg ikke det ,da var det bare til samtale med en ks lege i ca uke 30. sist gang ble jeg forløst 10 dager før termin, denne gangen noe tettere, da det har begynt og ta det nærmere din ul termin fra uke 18. for mitt vedkommende var formen veldig bra etter ks, jeg var opp samme dagen hadde bare litt vondt da jeg skulle ut og inn av senga men dette lærer du deg fort og du kjenner hvordan du skal bevege deg. jeg hadde ingen ubehag eller problemer i det hele tatt, det hele var så utrolig flott og jeg har ikke angret en dag. kateter må du nok ha, jeg grudde meg til det, men det er faktisk ikke noe og grue seg til, det er bare så vidt du kjenner det da det tar det inn og da det er på plass merker du ikke mer til det, jeg tror jeg hadde kateteret til dagen etter iallefall. fikk også miniklyster på morgenen, heller ingen ting og tenke på og grue seg til. jeg vil bare få ønske deg lykke til , måtte du få innvilget ks og få det like lett som meg ( jeg vet andre har hatt det slik også) men dessverre er det vell mest skrekk eks vi hører om!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5577190-vurderer-keisersnitt-kan-noen-se-hiterfaring-eller-ikke/#findComment-5578414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå