willow Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 Har sendt inn jobbsøknad i dag,,, noe jeg egntlig ikke har noe lyst til! Men nå var det utlyst full fast stilling der jeg jobbet før permisjonen, så kan nesten ikke la være å søke heller.... Lyst til å være hjemme med veslemann fra 6mnd til 1år til jeg! Men det var dette med regninger og penger da, tror ikke de usle kronene man får i kontantstøtte blir nok! Er så utrolig kjedelig at penger skal komme foran det som jeg egentlig ønsker for sønnen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Åh, jeg er så hjertens enig. Skulle ønske jeg kunne være hjemme i mange år jeg, og at det gikk ann å ha bare halv bhg plass, sånn fra 3 år eller noe, Sånn for det sosiale. Og at jeg kunne være hjemme dersom jeg ønsket. Ikke sånn som nå, vi satser på 2 år, me da må vi kutte ned på mye, senke avdragene på lånet, kutte ut div osv osv. Kontntstøtta er ikke mye å bli rik på. Enig Willow, kjipt at pener skal gå forran..........Tenk om det kke var slik. Tippe lotto kanskje?? Hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2006 har iallefall kjøpt ett flax-lodd idag, kanskje det ligger 1million på kjøkkenbenken!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå