Gå til innhold

sånn ja, da gikk vi over i 13 pp...:((

Anbefalte innlegg

jeg swom trodde dette skulle gå fort, men neidag, nå har vi prøvd i akkurat et år, og går inn i den 13 måneden:(

IKKE MORO!!!!!!!!!!!

begynner å tro at vi ikke kommer til å klare dette.. orker heller ikke gå til legen å sjekke oss, er så redd for hvilken beskjed jeg kommer til å få..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5576700-s%C3%A5nn-ja-da-gikk-vi-over-i-13-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, føler virkelig med deg! Vi håper jo alle på at vi skal bli gravide med en gang, selv om vi prøver å huske at det kan gå lang tid... Håper dere går til legen å får tatt de nødvendige undersøkelser, det må vel være bedre å vite enn å få opp håpet hver måned, og så bli skuffet når mensen kommer..? Kan jo være små grep som skal til, og vips, så sitter spiren!! Lykke til videre, uansett hva dere gjør!

Uff nei, ikke moro!!! Vil anbefale å begynne med utredning, da slipper du ihvertfall å gå å lure. Og det kan være noe enkelt som er grunnen som bare trenger en tablettkur eller noe. Alltid best å vite mener jeg da. Tar du el tester? Temper du? Har du regelmessig syklus? Anbefaler at mannen også leverer sæødpøve så dere vet hvordan det står til der...Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...