Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Hei, noen flere som sikler når de sover? Har aldri gjort det før, men nå de siste ukene våkner jeg med åpen munn og skikkelig våt pute!!!!!!!!! Utrolig fjernt, men ikke lett å styre : )
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 JAAAA eg og, *rødmer* Eg har ALDRI sikkla før, men de siste ukene har vert ekstreme. Sambo bare ler =)
Jinxie Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 JAAA! Jeg og! Aldri gjort det før heller. Det er jo kjempeekkelt! Skjønner ikke noe av det jeg...
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 *ler* ja, merker jeg har begynt å sikle litt i det siste ) Hvorfor det, mon tro?
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 hehe, fordi at en er så tung at en får ikke puste normalt gjennom nesa. derfor glir munnen opp i søvne ;o)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 hihi, men jeg har alltid pleid å sove med munnen åpen jeg- men har aldri sikla noe før:)
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 må huske på at det ligger en "svær" bylt inni der som gjør alt mye tyngre for deg.... inkl å svelge unna! hihi! tenker at hun presser på alt du eier av indre organer på dette tidspunkt?! ;o) åsså trenger en vel kanskje dobbelt opp med luft??
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 sikler og snorker!!! Like morsomt hver gang å våkne på sofan og samboer sitter og flirer...
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 Sikler faktisk jeg også, men ikke tenkt over grunne til det...
PAVEEL Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 å herregud JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det gjør jeg.... fikk det også bekreftet av sambo her nå.... ligger og sikler ja..... hmmmm...deilig:-) vært artig å vite hvorfor...
Juvena Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 He, he så ikke at jeg hadde fått så mange svar før nå. Utrolig vittig at det er flere, da er det ikke bare jeg som er gal her. Og da trenger jeg jo ikke være anonym heller : ) Hilsen HI
Dailis Skrevet 7. juli 2006 #13 Skrevet 7. juli 2006 Ja, og det er normalt, man får mer spytt når man er gravid. Jeg opplever og at jeg "spruter" når jeg snakker noen ganger, når tunga slår ned så spruter det sputt rett frem, jaja, går over når snart.....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Hehe.. jeg og. Puta mi er klissvåt så jeg må snu den når jeg våkner.. Lurer litt på hva dette kommer av
*heldigmamma* Skrevet 8. juli 2006 #16 Skrevet 8. juli 2006 Deilig og høre at dere andre har det og!! Har aldri før siklet mens jeg har sovet, men den siste uka skjer det hver natt! Vet noen hva det kommer av?
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 8. juli 2006 #17 Skrevet 8. juli 2006 for min del skjer det når jeg sovner fort og hardt og kanskje våkner ganske fort igjen. Skjer sikkert når vi virkerlig hviler kroppen og alt bare blir slapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå