Gå til innhold

Oktober: I går kveld var jeg på sykehuset.


Dibber

Anbefalte innlegg

Er i uke 25 og har hatt så masse kynnere i en måneds tid. I går ble de riktig så ille så jeg turde ikke annet enn å ta meg en tur på føden for sjekk. Ble satt på registrering, og babyen hadde det supert. Snakket med en hyggelig lege og fikk bricanyl tabletter som skal tas når det kommer vonde kynnere.

 

Greit å ha de tablettene når det begynner som verst! Det er ekkelt å ha så mye tak i magen.

 

Jordmora der sa at det var kjempemange tredjegangsfødende som ble plaget av kynnere. Hun var så koselig.

 

Forresten så skal jeg føde for tredje gang i Bodø og jeg har bare møtt superkoselige jormødre så langt:-) De vet ikke hva godt de skal gjøre har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, høres ikke godt ut med sterke kynnere, får håpe Bricanylen kan hjelpe deg når det står på som verst, godt at alt sto bra til med babyen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved forrige svangerskap hadde jeg så mye og sterke kynnere at de gikk over til ekte rier og fødselen startet 1 1/2 mnd før tiden, heldigvis klarte de å stoppe den. Fikk bricanylsprøyte.

 

Så ta det med ro så den lille klarer å holde seg der inne lengst mulig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja det skjedde forrige gang her også. Lå på sykehuset og fikk bricanyl intravenøst. Det var i uke 25. Det er bare å holde seg i ro så slipper man alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...