Gå til innhold

britax two way elite - erfaringer noen?? (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et hts besafe izi kid stående i bilen vår, og er VELDIG fornøyd med det setet, men det er ett minus og det er at den er veldig vanskelig å montere og derfor vanskelig å flytte fra bil til bil.

Vi trenger derfor et sete som vi kan ha til når besteforeldre og andre skal ha ham med seg noe sted. Dette må kunne monteres begge veier, da kan vi fortsette å bruke setet framovervendt etter 3-4 år.

Det må også være noenlunde enkelt å montere, siden det er et ekstrasete.

HAr hørt at dette er et ok sete, og at det er enkelt å montere bakovervendt også.

Noen som har noen erfaringer med dette???

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker dette setet og er kjempefornøyd. Gutten er to år og sitter bakovervendt. Har ikke forsøkt å montere det den andre veien.

Skrevet

min jente er 3 år, og bruker det kun forover nå, men brukt det bakover frem til ikke lenge siden. det er veldig lett å bytte fra bil til bil, vi har ikke egen bil og må ta det ut og inn hver gang vi skal kjøre, men det går kjempefort, ikke vanskelig i det hele tatt.

Skrevet

Er også veldig fornøyd med dette sete, har det i begge bilene våre.

Skrevet

Du som har det setet vull du anbefalt det som "hoved sete" vi har en liten gutt som må gi baby setet til lille søster og må derfor litt tidligere i nytt sete en det vi ellers ville ha gjort han er ca 8 kg og 10 mnd nå men skal ikke bytte sete før tidligst en mnd.. De på butikkene sier britax setet er like bra og nesten bedre en acta graco og be safe setet.. men jeg syn det ser så "åpent" ut.. føler de andre setene slutter seg beder rundt han..

Skrevet

jeg har brukt både britax sittt, og det be safe setet som er bakfrem og tar hele bilen. barnet sitter bedre i det sistnevnte setet vil jeg tro, men det kan brukes over en kortere periode. min jente på snart 3 år er blitt for stor for besafe sitt, mens britax er det bare å snu forovervendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...