Gå til innhold

Når fortelle omverdnen?


Gizom81

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Er inne i min 5 uke og lurer på når dere beynner å fortelle folk? Vil dere at folk skal vite slikt at de forstår hvis det går galt? Eller venter dere til 3mnd er overstått?

 

Hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det her er første gangen min, jeg fortalte det til mamma og bestevenninna mi den dagen jeg testa positivt jeg, godt å ha noen å prate med nå er jeg 9 uker på vei og nå vet alle de nærmeste det, vet med meg selv at hvis det skulle gå galt er det godt at de rundt meg forstår situasjonen min da også! syns folk skal fortelle det når de syns det føles naturlig jeg:) godt å ha noen å dele dette med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte ei venninne og søstera mi i begynnelsen. Enig i at det er greit å ha noen å prate med når det er første gang. Familien fikk vite det igår etter en UL, 12+5. Etterhvert så får vel de andre venninnene vite det. På jobben derimot skal jeg ikke fortelle det før jeg må. Håper at jeg klarer å vente til etter ferien min, da er jeg uke18-21. Spørs derimot om magen avslører meg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min andre graviditet, så jeg kommer nok ikke til å fortelle omverdenen noe før det har gått ca 12 uker. De får kose seg med toåringen vår mens de er uvitende! He he.

 

Dette var heller ikke planlagt, så vi må la det synke inn litt selv også først.

Jeg har litt småblødninger (hadde det forrige gang også) så det gjør nok at jeg er ekstra forsiktig. Vet ikke om jeg vil at "hele verden" skal vite det om det skulle gå galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter til etter 12 uker. Det er greit nok at jeg sikkert vil få støtte fra de rundt meg hvis jeg mister, men synes det blir vanskelig å måtte forklare til mine tre barn at det ikke ble en liten baby likevel. Pluss at det er kjempelenge å vente for de som er barn. Babyen kommer jo ikke før i februar. Jeg synes jo det er kjempelenge å vente selv! Så jeg tenkte å fortelle det i uke 12-13.

Foreldrene våre vet det heller ikke. Fordi de ikke er så flinke til å holde på hemmeligheter. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...