Gå til innhold

hjelp gravid nå og 110 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle bli tynn igjen før jeg ble gravid=)

men det skjedde ikke=) huff åssen skal dette gå=)

kan jo ikke slanke meg nå og trene hardt..

noen andre veide 82 når jeg ble gravid med førstemann men gikk opp 35 kg.. og gikk ned til 105 men gått opp litt igjen... og nå gravid andre i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

det går sikkert fint, jeg var 140 kg når jeg ble gravid og har ikke hatt noen plager i svangerskapet.

hvis du spiser sunt i svangerskapet trenger du ikke gå opp noe serlig heller siden man har litt å tære på.....

Lykke til

Skrevet

Det er heller ikke sikkert du går så mye opp denne gangen, jeg begynte på 114,5 gikk ned til 107 og har liggi der de siste 9ukene (er nå i uke 22). Vi store har så mye fra før, så kroppen trenger ikke lagre sånn som den må hos våre tynnere venninner :) så se det positive i det, spis sunt og kos deg i svangerskapet.

Skrevet

jeg veide 84 før jeg ble gravid, hadde akkurat gått opp 10 kg på 6 mnd, og fortsatte trenden med å øke til 110 da jeg var høygravid.

gikk ned til 90 før jeg ble gravid igen (14 kg forsvant på sykehuset, så det var ingen stor bragd)

err nå i uke 29 og veier 99....så det ser foreløpig greit nok ut....

Skrevet

Huff og huff den vekta. Før jeg blei gravid med førstemann hadde jeg tatt av meg ca 30 kg og veide 99kg. Gikk opp 23 kg da jeg gikk gravid. 12mnd etterpå er jeg gravid igjen. Denne gangen veide jeg 104kg da jeg blei gravid(gikk opp no sinnsykt da minien var ca 3-4mnd før jeg tok meg sammen og fikk vekta ned igjen.) Nå er jeg 28uker på vei og har lagt på meg 11-12kg, uæææh. Men formen min her helt fantastisk;-D

Lykke til i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...