Gå til innhold

livredd førr at nåkka skal være galt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det. Vi skal også på ul på tirsdag og jeg har gledet meg i ukevis. Nesten ikke klart å vente... Plutselig i går fikk helt panikk for at det kunne være noe galt. Stakkar samboeren min visste ikke hva han skulle si... Magen vokser og jeg kjenner mange rare bobler og følelser så jeg satser på at alt er som det skal være, men tenk hvis det ikke er det!? Er vi rare eller er det helt normalt å være redd..!? :-)

Hei ronja.

Har selv tenkt den tanken!!!!

Men sannsynligvis er alt som det skal.....

Typiske tanker som kommer når det nærmer seg.

Tror bare du kan slappe av.

Det hjelper verken deg eller barnet ditt, om du blir stresset av disse tankene.

Vi må bare skyve dem så langt bak oss vi kan:)

Uansett, lykke til på tisdag.

Annonse

hehe, gjett om jeg kjenner meg igjen, a??

hihi, var på ul i går, og ALT så ut som det skulle!!

sitter faktisk og kikker på det lille ansiktet jeg fikk i 3d på bilde, gleder meg sååå til å se h*n igjen!!

IKKE gru deg, men gled deg!!

for å si det sånn: hadde det vært noe galt, så hadde du sikkert merka det for lenge siden!! ;)

håper jeg trøsta deg litt... :)

klem til deg!

Jeg var nok også veeeldig stille i bilen på vei til ul på mandag. Men babyen var der og vi fikk se hjertet slå! Så det var jo ingenting å grue seg for egentlig!

Må tilbake om 3 uker for å gjøre målingene og få termindato, for jordmoren mente jeg bare var 15+5 og ikke 18+noe!! Er det mulig...? Så da ville hun ikke si noe mer, annet enn at vi fikk en rundtur på hodet, armer, bein og magesekken. Men hun sa at det tilsynelatende var en frisk og sunn baby, så da tror vi på det : )

Uansett, masse lykke til til deg!!

Er helt sikker på at alt er kjempebra med babyen din!! : )

det som bekymre mæ litt e jo at æ va på ul da æ va tolv uke på vei.-..alt va fint da, men fikk ikkje se at den sparka, og det bekymre mæ litt, men hadde jo bare ul kanskje ett halvt minutt!

bør æ bekymre mæ førr at den ikkje sparka sist?

hmmmm.....

Nå skremmer du meg litt,hehe...

Var på ul når jeg var 11 uker på vei. Da lå nurket å sprikte med med henden kun. Men ingen sparking....

Off nei, alt e nok bra med oss begge.

Skal si som samboer sier til meg. "Du må ikkje tenka for mye, du bler galen i håve då"hehe.......

Hvis du var på ul i uke 12, så hadde nok legen/jordmora sagt det til deg/dere at det var noe galt og at den ikke rørte på seg. Det er jeg helt sikker på!

På vår ul i uke 12 så vi at den rørte på seg, fikk ikke se så lenge fordi jordmoren mente at det ikke var nødvendig å styre så mye når den var så liten enda, og det syntes vi var greit, vi hadde jo liksom sett det vi skulle!

Hun sa også at hjertet slo og at det så bra ut, men jeg så ikke hjertet eller at det banket.

Så tror du skal ta det helt med ro Ronja81, du hadde nok fått vite det den gangen hvis de hadde ment at noe var galt!!

Annonse

Hei Ronja81.. Tror kanskje denne redselen med at noe skal være galt ligger innebygget i oss. Jeg har vært kjempeengstelig før begge ul - for så å sveve på skyer etterpå..... Nå er jeg litt engstelig igjen fordi jeg ikke kjenner noe, og er tross alt i uke 20 (BIM). Skal til jordbmor til onsdag - håper hun kan berolige meg noe!?!!!!

Lykke til på tirsdag...

*sommerklem*

Hei Ronja! :-)

Jeg er sikker på at at er som det skal med babyen din!!

Vi skal på ul mandag og jeg gledegruer meg... har nok de samme følelsene som du har, enda jeg har hatt ul tre ganger allerede.. men nå er det så lenge siden..

Vi må prøve å bare GLEDE oss! - men lett er det ikke. :-)

Men mest sannsynlig er alt i sin skjønneste orden!

Hei Ronja!

Skal på UL på mandag. Glæde mæ veldig masse,men e like nervøs som dæ. Tenke åsså på at nåt kan være galt..om æ har gjort når feil osv.. Har ikke vært på Ul tidligere,men fikk høre hjertelyden et par sekund en gang æ va hos legen.Men det va liksom ikkje nok til å berolige mæ..

Æ trur det e helt normalt at vi e litt bekymra å sånn..ser di fleste innpå her har hatt lignanes tanka før di dro til UL...det vise bare at vi bryr oss,at morsinnstinktet e tilstedet liksom..

Æ trur at alt e som det skal være,både hos mæ å hos dæ..om nåt sku være galt må æ nesten ta det som det kommer..

Ønske dæ masse lykke til! Kem vet...i mårra e det kanskje æ som grue mæ..

Kjenner meg sånn igjen når det gjelder å være nervøs i forkant av UL`n. Sov ikke i det hele tatt siste natta før jeg skulle dit...

Men så fort nurket viste på skjermen forsvant all angsten.

Det var bare helt hærlig!!

Prøv å glede deg litt også :) Det går jo bra med de aller aller fleste! Vet ikke hva annet jeg kan si...

Uansett om noe er galt så er det jo kjempeflott at vi får mulighet til å vite det gjennom ul. Da får man jo ekstra hjelp under fødsel om de mener at det skulle trenges...

Ønsker deg i hvert fall lykke til!!!! Det går helt sikkert bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...