Gå til innhold

Kvalmen som forsvant og hvordan det går med meg...


baffy

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle oppdatere dere littfra meg som var så bekymret over kvalmen og de fleste andre symptomene som forsvant tidligere i uken... Forberedte meg mentalt på at dette var en MA.

 

Etter 5 symptomfrie dager ringte jeg sykehuslegen min på onsdag og fortalte om min bekymring. Hun var utrolig forståelsesfull og ba meg komme til henne neste dag.

 

Demed troppet jeg nervøs opp på sykehuset i går og var fullt forberedt på utskraping neste dag. Men vet dere hva! Vi så en liten baby på 9 uker + 1 dag med et bankende hjerte. Gjett om jeg var lettet og glad!

 

Så takk til dere som kom med beroligende ord og kanskje en trøst til andre som mister symptomer.

 

p.s. Kvalmen er nå tilbake i en viss grad, men jeg hadde 5 hele dager hvor jeg følte meg helt "ugravid"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt å lese sånde innlegg:D det er så lett å beskymre seg, gjør det selv omtrent hele tiden! men tror det med symtomer er veldig forskjellig fra person til person å ikke skal sammelingnes for masse! vi er like langt omtrent, jeg er 6+2 i dag! har også hatt dager jeg ikke har følt meg gravid.. og blir beskymra.. skal ringe å få privat ultralyd hvis ikke legen kan henvise meg ,skal dit på torsdag, bare for å puste litt ut og se at alt er som det skal, forhåpentligvis:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...