Gå til innhold

Jeg vil også snart ha ferie :-(

Anbefalte innlegg

men må nok belage meg på ennå to uker med jobbing. Synes alle rundt meg - og herinne - har ferie nå, så jeg synes litt synd på meg selv nå :-( bu hu. I tillegg er det forferdelig travelt på jobb nå - er alene på avdelingen de neste to uker - så det blir ingen korte, rolige dager her nei. Håper dere andre nyter ferien, solen og varmen og tenker litt på oss stakkars som sitter på kontoret og sliter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5575481-jeg-vil-ogs%C3%A5-snart-ha-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter også på et kontor og svetter mens alle andre har ferie.Men det er flere positive ting med å være på jobb nå:

-ikke rushtrafikk når jeg kjører på jobben

-ikke mye mas fra kollegaer(som jo er på ferie)

-litt lengre lunsjpauser i solveggen

-har ferien til gode. Når de andre kommer tilbake da går jeg ut herfra i feriemodus!

Ha en fin og fruktbar sommer enten dere er på jobb eller på stranda!

Ferie høres godt ut, men jeg skal ikke ha ferie i år. Føler meg skikkelig utafor når alle de andre snakker om ferie og ferieturer. har jobbet så mye i det siste og skal jobbe mye framover også. Har bare 30 %fast stilling og jobber resten som vikar, da er det viktig å være tilgjengelig. (jeg, min tosk, er jo optimistisk og skal tjene opp slik at jeg får mest mulig når jeg skal ut i svangerskapspermisjon., hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...