Gå til innhold

hvor stor sjanse er det for at det skal gå bra?


Har en herlig gutt:)

Anbefalte innlegg

jeg er 9+2 i dag! er så beskymra for at det skal gå galt, drømte i natt at jeg begynte å blø og at det gikk galt, trodde det enda når jeg våkna, huff! mulig det er for at man hører om så mange her som det desverre går galt med! tror nok jeg må bestille meg time på privat ul, kan nok slappe av mer hvis man ser at alt er som det skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ingen som vet, noen som vet hvor den tabellen som har vært her inne men hvor mange prosenter osv ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-8 uke 89,2% mulighet for at det skal gå bra

9-12 uke 93,8% mulighet for at det skal gå bra

13-16 uke 96,3% mulighet for at det skal gå bra

17-20 uke 98,9% mulighet for at det skal gå bra

21-24 uke 99,3% mulighet for at det skal gå bra

25-28 uke 99,8% mulighet for at det skal gå bra

 

(Sjansen for SA/MA er da:

5-8 uke 10,8%

9-12 uke 6,2%

13-16 uke 3,7%

17-20 uke 1,1%

21-24 uke 0,7%

25-28 uke 0,2%)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du!

 

jeg venter også februarbaby! er 9+6 idag!

jeg skjønner veldig godt at du er bekymret og redd. Det er mange her som gir uttrykk for bekymring og mange som tragisk nok mister. Det er kun menneskelig å reagere med noia.

selv har jeg hatt en MA tidligere og i begynnelsen av dette svangerskapet var jeg helt hysterisk. Men jeg sier til meg selv at nå må jeg klare å tenke positivt for meg og babyens beste, og det er dette jeg vil at du også skal prøve å gjøre! MA/SA er naturens måte å rydde opp på. dersom det skjer er det som regel fordi babyen ikke hadde vart levedyktig eller hadde hatt alvorlige feil. slik prøver jeg å tenke på det. utover dette vil jeg leve i den tro om at babyen min er i beste velgående og gjøre hva jeg kan for at alt skal gå bra: ikke stresse, tenke positivt, slappe av og nyte sommer, musikk, selskap etc. holde meg unna røykefulle lokaler og fy-mat o.l..

Dersom du får en mer avslappet innstilling tror jeg det er lettere å takle dårlig samvittighet dersom noe skulle gå galt. Og når det er sagt, ja det er mange som dessverre mister, men det er da mange som det går heeelt sint med også! Det er ikke slik at vi alle er dømt til å miste.

Jeg på min side prøver å tenke at jeg allerede har hatt min del av statistikken og at denne gangen skal det nok gå bra!

Du må tenke at jeg er faktisk ikke en av dem som tar del av den mørke statistikken og at dette skal gå bra! det er så mye bedre for deg og din lille! stress er en alvorlig ting! Uansett så er du jo godt på vei allerede:)

 

Håper du klarer å legge fra deg _noen_ av bekymringene og nyte svangerskapet selv om det er vanskelig! Dette skal gå så bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...