Gå til innhold

Begynt å lekke jeg tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra puppene..

Plutselig i helgen, mens jeg lå på armen til sambo, så spurte han meg om jeg slevjet på han.. Noe jeg ikke gjorde, ei heller svettet jeg. Så forstod ikke helt hva det var, men tenkte ikke noe mer over det. Før igår kveld, satt og spiste middag i sofaen, da jeg plutselig ble kald og våt på den andre puppen, trodde først jeg hadde søla vann, men da det størknet så ble det helt stivt. Så det er vel råmelk som har begynt å komme da. Vet at man ikke skal presse for å få ut mer og sånt, og det er ikke så ille at jeg må kjøpe innlegg, enda ihvertfall. Får håpe det ikke blir mer utover da, jeg er bare 25+0 i dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn i ei ukes tid jeg og. Og jeg er 26+4idag

Skrevet

Blir det mer og mer hos deg?

Skrevet

hei har lekket siden jeg var i uke 18, er nå i uke 24, det går opp og ned men tørr ikke løpe rundt uten bh kan du si ;)

Skrevet

Merket det første gang i uke 20, nå er jeg i uke 26. Er veldig opp og ned, men tror det kommer mest om natten, sjeldent jeg har hatt flekker i BHèn i løpet av dagen. Da vet vi i hvertfall at vi virker som vi skal:)

Skrevet

Hvorfor skal man ikke presse for å få ut mer? Jeg hadde kjempetrøbbel første gang jeg fikk barn. Overproduserte melk og fikk såre pupper. Skulle ønsket at jeg kunne håndmelketeknikk og pumpeteknikk før den småsmiste ungen kom ut. Da hadde jeg vært herdet på puppene og tatt av overproduksjonen selv...

Skrevet

For meg som bare er i uke 25, så anbefales man vel å la være å presse ut mer slik at jeg ikke skal gå som ei melkeku for lenge. Disse første dråpene er vel egentlig kroppens egen sjekk på at alt er i orden, ikke alle som opplever det heller og de er også i orden, vil bare understreke det :)

Skrevet

noen som har sagt at man ikke skal presse?! for det har jeg gjort, måtte jo skjekke om det virkelig var derfra det kom ;)

Skrevet

Jeg har lekket siden uke 16-17 en gang. Er 23+3 nå. Ikke mye, men slik at jeg merker det ja. Går ikke uten bh jeg heller. Sjenerer meg ikke, så lenge det ikke blir mere. Er jo kjekt å vite at de funker, ihvertfall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...