Gå til innhold

Idag går jeg inn i min "magiske uke" :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

aaaah! Da skjønner jeg :) Takk for info, jenter! Er litt grønn på dette jeg, forrige gang så ble jeg gravid, og så fikk jeg en unge, tenkte veldig lite på når det var "safe" og når ditt og datt... hehe... litt mer nervøs nå faktisk.

He, he :-)

Begynte å lure på om det var jeg som rotet her (?) Men mener det er den 23. uken. Alt før denne uken er vel senabort??

Men har også hørt folk si det er den 24. uken... Jaja, uansett det er heldigvis svært sjeldent at noe skjer så tidlig :-)

Ja jeg kjenner en flott liten jente på 7 år som var født i uke 25 og det er ikke noe galt med henne. Jeg viste hun var prematur men hadde aldri trodd d var så mange uker, da moren fortalte at hun bare var 25 uker da hun var født.

Men man ser d ikke på henne=) Så søt atte =)

jeg blir helt fasinert av at det går ann.

om ca 2 uker så har babyen i magen min skjans til og overleve om noe skulle skje.

det er jo helt sykt, magen er jo så liten. hvor mange cm er en baby i uke 23??

det kan umrlig være mye. hva leger får til :D

I slutten av uke 23 er babyen som oftest over 400 gram og er 27 cm tror jeg :-) Helt fantastisk!

Er jo selvfølgelig redd for at det skal skje noe, for å være helt ærlig så hadde babyen sikkert ikke klart seg så bra de første mnd :-( Men det er godt å vite også at sjangsene er der :-)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...