Gå til innhold

noen flere som er trøtte??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+6 og har en sønn på 2 år fra før. Er forferdelig trøtt etter jobben for tiden. Orker nesten ikke å stå på beina, men må ligge rett ut. Er både trøtt og sliten. Virker som om jeg ikke har noe energi igjen i kroppen. Noen flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TRøtt ja!!! Gjesp...skulle gjerne hatt 4 middagslurer hve dag, men blir knapt en. skal prøve med siestaer i ferien.

Har sønn på 9 mnd så spørs...men han sover jo han også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeps fra meg å!! Sånn ved fire tiden er det nesten umulig og holde øynene oppe, noe som er litt dumt da jeg ikke slutter på jobb før 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når trøttheten bruker å gi seg?? Jeg er og litt trøtt, men

det kan like godt komme av at det har regnet i nesten fire uker i strekk nå:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+5 og trøtt hele tiden... Sover 11 timer om natten pluss 2-3 timer om dagen, er helt utmattet. Er veldig kvalm også så må sove når jeg er trøtt eller så spyr jeg... Det skal ikke være enkelt, men det er verdt det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg begynte så vidt i går, i dag har det vært helt grusomt, gått rundt som en zombie. Føler meg som en fæl mor osm bare har sittet i stolen hele ettermiddagen, men jeg orket bare ikke leke med dem. Får håpe en lang og god natts søvn hjelper litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dr#tt trøtt.......rett og slett.

Og kvalm. Må virkelig ta meg sammen for å klare å leke med toåringen min og gi henne den oppmerksomheten hun skal ha.

Går rundt som en zombie jeg også, ja. Gjesper og snøvler...

En av svangerskapets mange gleder? ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9+4 nå og trøttheten begynner heldigvis å gå over. Men kjente meg veldig igjen sånn som du beskrev det. Var trøtt hele tida, uansett hvor lenge jeg sov. Men nå er alt så mye bedre.

Trøttheta begynte faktisk før jeg visste at jeg var gravid. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Har også en sønn på 2 år, og er 10+3. Er grusomt trøtt for tida, eier ikke energi, og det er et ork bare å stå oppreist... Dette har vært en hard uke der jeg har måttet passe lillegutt i tillegg, barnehage stengt og jeg har ferie - mens pappan måtte t.o.m. i dag.

 

Er utkjørt, men håper på bedre dager snart.... Kvalmen er nesten over, men blir uggen om jeg ikke spiser "hele" tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp gjesp. Håper det snart gir seg, for nå har iallefall kvalmen gitt seg. Så da er det bare å nyte sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt ja.....?!!!! SA DU TRØTT?????!!!!! gjesp........Ja, her tar trøttheten helt overhånd om dagen...Er 10+5............

NEI, snart leggetid vel.....på en fredagkveld....hmm.....

TRØTT????? JEPP!!!!!!!!!!

 

klem jente 77:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...