Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Kan ikke se noe da, men det gjør litt vondt i huden. Et lite område på magen! Vil ikke ha!!!!
Leod Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Har hørt at det kan gjøre vondt før det sprekker..at en nesten kjenner at huden revner.. trodde jeg hadde fått DET mega merket på magen i går og da hadde det føltes skikkelig trangt akkurat der hele natten. Heldigvis var det borte når jeg var ferdig i dusjen..var nok bare et sovemerke, gitt Vil helst unngå å få så smører som besatt der det strammer og klør!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 smøre, smøre :-) Hadde helt glemt det av jeg :-)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Min erfaring er at de kløøør!!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Jeg kan kjenne dem, ja - men tror det er fordi de er fra forrige svangerskap. Men siden du ikke kan se dem, har du nok ikke noen enda =) Kusina mi visste forøvrig ikke om at hun hadde strekkmerker, før hun så bilder av seg selv. SÅ tror man ser det tydeligere på bilder enn i speilet! Syns ikke det gjør så mye med strekkmerker jeg...noen synlige tegn på at man har vært gravid, er det søren meg verdt, spør du meg! Det er i alle fall en trøst når man først har fått noen!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå