Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Var på do nå nettopp og fikk bitte litte gran blod på papiret. Veldig lite, så jeg tror jeg venter med å ringe føden til det eventuelt kommer noe mer. Men dette var litt spennende, syntes jeg. Har ingen andre teng, ingen murringer, vannavgang eller tegn på at slimproppen har gått. Herregud! Nå ble ting litt virkelig!!! ;-D
3småengler Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Oj. Spennende. Men bør du ikke ringe føden uansett? Jordmord sa i hvert fall det til meg at jeg uansett skal ringe føden hvis jeg blør.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 oioioi, så spennende ) (man kan også blø litt etter sex- tenkte bare å nevne det ;o)) Det nærmer seg for deg også nå!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2006 Har ikke blødd noe mer nå, så jeg venter med å ringe. Tror kanskje det bare kan ha vært en liten rift ett sted. Eventuelt kan jeg ha fått uvi igjen for jeg fikk blødning sist. Men jeg har jo ikke vondt når jeg tisser... hmm... Jeg avventer og ser hva som skjer.
glad_jenta Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 tegningsblødning sikkert:) når har du termin da?
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2006 Det har ikke kommet noe mer blod og det lille som kom var helt friskt. Det var bare så vidt det syntes på papiret så jeg slapper foreløpig av. Har to uker igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå