Mamman til Tiril Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Endelig... Tr var så rar sistgang, visste ikke når jeg skulle begynne å rekne syklusen fra, og har hatt EL dag 18 di siste gangene, og denne gangen er det også det, men jeg reknet syklusstart 2 dager fortidlig... så da stemmer det denne mnd og. Så nå er det vertfall en ny sjangs igjen da.
titti80 Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Da blir det vel en del kos frammover da, tenker jeg! Og så får vi håpe at spiren sitter! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 da blir det vel mye kosing,får håpe spiren sitter. lykke tik....
Mamman til Tiril Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2006 Har vert litt i forkant og ja... Ikke helt vist når den kom så greit å være forberedt Skal jobbe helga da..kveld,dag,kveld, hadde passa bedremed frihelg.. 14pp
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Fri hadde vært kjekt, men stå på!!! Hopp til køys når du kommer hjem om kvelden og bli der til neste shift :-) Kos deg!!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 da er vi to..fikk posetiv cb el test i morges jeg også...Så denne mnd skal det sitte.Fikk den på dag 15...håper håper at "guttan" svømmer godt oppi meg nå..her jeg ligger...hehe lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå