Gjest Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Jeg slet utrolig med ekstrem svangerskapskvalme fra uke 5-15, så ga det seg og ble bare bedre og bedre, idag er jeg 30+3 og har siden igår spydd og vært kvalm igjen ! Skjønner ingenting og er oppgitt over at det har kommet tilbake - sånn helt plutselig ='(
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 kanskje det er varmen? for lite drikke? eller noe du har spipst? trenger ikke være kvlamen som er kommet tilbake, håper ikke det!!
Lykke og glede Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Du har ikke begynt å ta jern? Jeg blir vanvittig kvalm av det...Hvis det ikke er det, så kan det jo være noe forbigående. God bedring, håper du slipper å slite med kvalme. Klem
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Nei har ikke det, håper virkelig dette er forbigående. Kvalmen er helt lik den jeg hadde i starten av sv.skapet !!! Sukk
Karoline's*mamma Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Trur ikkje det er så veldig unormalt at kvalmen kjem igjen mot slutten. Har lest fleire her inne som seier det, og har sjølv opplevd det begge gangane. Kvalmen min var vekke nokre veker, og kom igjen, men ikkje like sterkt! Håpar den kjem seg hos deg =)
Swani- Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Jeg hadde også ekstrem svangerskapsplage frem til omtrent uke 20. Nå er jeg i uke 36, og er kvalm nesten hele tiden. Orker ikke tenke på mat en gang.. I hvertfall ikke varm mat, i denne varmen.. Og ikke skiver.. Blir bare jordbær, knekkebrød og slike småting Får håpe det går over snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå