Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Hvordan går det med deg etter i går? Har du hatt flere rier/ubehagelige kynnere?
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Hei ) Så snill du er som tenker på meg! Nei, det har egentlig roa seg. De siste par kveldene har jeg hatt regelmessige vondter (aner ikke om det er rier, for jeg vet jo ikke hvordan de skal kjennes ut , men jeg kan tenke meg at det var det). Tror nok det er et modningstegn ) Er ikke lett å skulle kjenne forskjell på nedpress, rier, kynnere eller om babyen trykker på nerver hehe Men det nærmer seg ihvertfall, termin om 10 dager ) Så jeg må nok bare være tålmodig og pent vente på termin. Hvordan står det til med deg? ) Klem fra
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2006 Følger jo litt med på deg etter 2.tri forumet! ;-) Høres jo ut som om ting er på gang hos deg. Så spennende!!! Masse lykke til!! Som du ser hadde jeg nettopp en liten blødning, men det var nok ikke noe mer enn det. Ellers er formen fin og jeg stortrives med permisjon. Deilig å ikke ha noe program. Foreløpig er formen så pass at jeg bare nyter å gå gravid, så det gjør ingen ting om snuppa venter 15 dager til. Kommer til å følge deg videre og håper du får tid til å varsle oss når prinsessen er ankommet. klem fra
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Tusen takk- er så koselig å følge hverandre ) Godt å høre at formen er fin!! Er jo bra for babyen også at du har det fint vettu ) Slike småblødninger som du beskriver kan jo være så mangt, og er ganske vanlige. Siden det ikke er kommet mer, er det sikkert en rift, som du sier. Klart du skal få beskjed når prinsessa er kommet! ) Er jo så spennende dette her ) Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå