Gå til innhold

privat ul i stavanger området ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestilte time på Hinnaklinikken, en ukes ventetid der.

Men det er dyrt, 900 kroner.

Det er jordmor på Bryne som tar UL, litt usikker på hvor tidlig.

Jeg tror man må ha henvisning dersom man vil til dr. Ørn eller dr. Mork Braut.

Har fått henvisning til UL i uke til hos Braut jeg.

Annonse

Annonse

Jeg går til fastlegen min som er DR Stig Bjørnå i Sandnes. Han har hennvist meg til Braut. Jeg har ikke vært der enda, men hva er så spes med han???

Noen som vet om Braut har 3D UL. og om jeg får film med meg hjem av det lille nurket ;o)

gynekologen på mamastork har ferie så får ikke ul der nå. Hun på bryne tror jeg også har ferie, andre plasser må man ha henvisning. Går du på hinnaklinikken får du time innen to uker, 900 første gang, så 500.. Har ikke 3d hos Braut.

Jeg går til Dr.Bergh i Madlagården. Veldig flink, men må ha henvisning. Han skal ha ferie i fire uker nå, så når jeg kommer til han på onsdag skulle han ha klar en time til meg hos en annen mens han var borte. Har aldri gått til noen andre, forutenom sykehuset da, så er litt spent på det. Er jo ikke KJEMPE moro med innvendig ul, så får ikke håpe noen av disse som dere nevner er noen kjekke unge... Da blir jeg rød i toppen... ;o) He he.. Jeg trodde ikke det var noen i Stav som hadde 3d, så en reportasje om 3d i bladet "Gravid" fra Majorstuen klinikk i Oslo, ser ganske spennende ut!!

• 3 uker senere...

Jeg vet dessverr ikke, men er selv litt over 9 uker på vei og har blitt henvist til Braut ifra Hanna legesenter. Gleder meg. Men er usikker på min egen fast lege pga jeg hadde kronisering i mars der jg fikk vite at de hadde tatt alt men skulle/skal inn til ny kontroll 6 mnd etter. Men etter å ha spørt legen min så bare avfeiet han meg og sa at det ikke betydde noe, til og med på svangerskaps kortet krysset han av for ingen (sykdommer osv) som gyn operasjoner. Jeg føler meg ikke trygg men håper at Braut kan hjelpe meg. Har hørt at han er helt urolig og en skal være heldig som får gå til ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...