Gå til innhold

privat ul i stavanger området ??

Har en av hver-full stopp nå=)

Anbefalte innlegg

Kunne jo veldig godt ha tenkt meg og gått til rune mork braut i sandnes,men det er jo helt umulig,så har dere noen andre private i stavanger,sandnes eller bryne området??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Slik jeg har forstått det, den eneste plassen du kan få tidlig ultralyd i området er på Hinnaklinikken, ellers må du ha henvisning. De har vanligvis 2 ukers ventetid, kanskje enda mer i ferietiden. Koster 1000 kroner tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gå til Mamastork på Skagenkaien i Stavanger. Tar ul hver onsdags ettermiddag og kveld. Koster kr 500

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nysgjerrig: Hvorfor er det umulig å gå til Braut? Er det lang ventetid? Jeg er nylig henvist til ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte time på Hinnaklinikken, en ukes ventetid der.

Men det er dyrt, 900 kroner.

Det er jordmor på Bryne som tar UL, litt usikker på hvor tidlig.

Jeg tror man må ha henvisning dersom man vil til dr. Ørn eller dr. Mork Braut.

Har fått henvisning til UL i uke til hos Braut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaaang vente tid !!!

Uten henvisning fra legen er det umulig!! Å siden det ikke er noe spesiell grunn / alvorlig grunn får jeg ikke det !!!

Ellers takk for svar fra alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hansenhjørnet ja...vært innom der et par ganger !! Hehe...

Takk for hjelpen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare husk at dersom det er tidlig UL og svangerskapet fortsatt hemmelig er det greit å forkle seg med mørke solbriller osv ...he.he

Lykke til med UL - de er veldig kjekke folk der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...takk fpr tipse-store solbriller det blir :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. og kanskje et stort fargeriket tørkle.. så alle får med seg at det går noen inn dit.. hehe.. jeg tok innvendig ul, da jeg var 6 uker. og det kosta bare 500.. har hørt om plasse hær i stavanger/sandnes, er de tar opp mot 1000 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går til fastlegen min som er DR Stig Bjørnå i Sandnes. Han har hennvist meg til Braut. Jeg har ikke vært der enda, men hva er så spes med han???

Noen som vet om Braut har 3D UL. og om jeg får film med meg hjem av det lille nurket ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Har fått time hos Braut. Sto i brevet at vi måtte ha med oss en dvd plate hvis vi ville ha film med hjem. Ang 3D, så aner jeg ikke. Hadde jo vært stas da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy oy ;o)

Så kuli da...... Hmm nå gleder jeg meg... håper denne sommeren går fort. hehe skal ikke på UL før i september en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje eg heller. .. E leeeeenge t... Vurderte privat ul.. men eg tror kanskje eg klare venta.. Mamastork hadde ikkje ledigt før i august..

får se kor lenge tålmodigheten vare ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gynekologen på mamastork har ferie så får ikke ul der nå. Hun på bryne tror jeg også har ferie, andre plasser må man ha henvisning. Går du på hinnaklinikken får du time innen to uker, 900 første gang, så 500.. Har ikke 3d hos Braut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

hu på bryne heter kari utne og kommer fra ferie 12 juli, tror hun bare tar 300 for undersøkelsen. har hørt at dr. Ørn gar 3D ultralyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til Dr.Bergh i Madlagården. Veldig flink, men må ha henvisning. Han skal ha ferie i fire uker nå, så når jeg kommer til han på onsdag skulle han ha klar en time til meg hos en annen mens han var borte. Har aldri gått til noen andre, forutenom sykehuset da, så er litt spent på det. Er jo ikke KJEMPE moro med innvendig ul, så får ikke håpe noen av disse som dere nevner er noen kjekke unge... Da blir jeg rød i toppen... ;o) He he.. Jeg trodde ikke det var noen i Stav som hadde 3d, så en reportasje om 3d i bladet "Gravid" fra Majorstuen klinikk i Oslo, ser ganske spennende ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg vet dessverr ikke, men er selv litt over 9 uker på vei og har blitt henvist til Braut ifra Hanna legesenter. Gleder meg. Men er usikker på min egen fast lege pga jeg hadde kronisering i mars der jg fikk vite at de hadde tatt alt men skulle/skal inn til ny kontroll 6 mnd etter. Men etter å ha spørt legen min så bare avfeiet han meg og sa at det ikke betydde noe, til og med på svangerskaps kortet krysset han av for ingen (sykdommer osv) som gyn operasjoner. Jeg føler meg ikke trygg men håper at Braut kan hjelpe meg. Har hørt at han er helt urolig og en skal være heldig som får gå til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...