Gå til innhold

November: UNG


yasmin m gutt, termin 6/11

Anbefalte innlegg

eg er 16 år... uke 23 nå!!! gleder meg kjempe masse... det blir en gutt som skal hete christopher... noen andre unge her inne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei yasmin m gutt!

Jeg er 21 år og ser på meg selv som ganske ung. Jeg er i uke 22 og vi tror det blir en liten jente.

Jeg synes du er tøff som tørr å ta på deg ansvaret for et lite barn. Håper du har mange rundt deg, for alle trenger litt ekstra støtte og omsorg.

 

Jeg er student og forventer et hardt år foran meg. Skal begynne på siste året på sykepleien. Men dette er det jeg ønsker meg, og gleder meeg noe helt forferdelig til jeg får møte prinsessa/prinsen min.

 

lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil fortsatt kunne kalle meg ung og er 19 år gammel. har termin 24.oktober og er 20 uker på vei. arti tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dattera mi da jeg var 17, egentlig altfor tidlig. gikk veldig greit første året, men litt etter hadde jeg et stort behov som de fleste andre 18 åringer å feste litt fra meg, og det var en tøff tid. Mye ansvar som følger med et barn! Men alt gikk greit, og nå er jeg jo ung mor, og trives veldig godt med det.

Ønsker deg lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kossen kan du vera 20 uker på vei når du har termin 24 oktober?? eg har termin 17 november, og er 22 uker... hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...