Gå til innhold

Er det helt helhjertet at dere sier "gratulerer så mye, du er gravid"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er "bare" i min 4pp akkurat nå, og er kjempe optimist om at neste gang klaffer det. Så foreløpig er svaret ja!! Jeg mener det når jeg skriver gratulerer, og jeg er glad på alle de nygravides vegne. Hadde jeg holdt på lengre hadde jeg kanskje vært mer sjalu på dem som får det til, vet ikke...

Ja jeg sier det helhjertet både til alle her inne og andre. Men nå i det siste har det begynt å være litt sårt og trist å se babyer, og kan til og med få litt tårer i øynene. Men jeg er ikke sur eller bitter, vill bare ha en selv liksom.

Hvorfor det????

Unner du ikke andre å bli gravide??? Sikkert mange som lnsker det like mye som deg og når de endelig blir det er det godt å ha andre som er glad på ens vegne!!!

Skjønner du er trist fordi du vil såå gjerne selv. men bli trist fordi TR kommer da, og ikke fordi et nytt barn skal komme til verden!!!!!!

Er mye her inne så denne gangen signerer jeg

For min del er det helhjertet, ja. Men nå har vi ikke prøvd særlig lenge (4 pp), så jeg er fortsatt overbevist om at det blir vår tur neste gang! Dessuten er det jo ikke slik at mine muligheter for å bli gravid blir noe dårligere av at venninner blir gravide? Tenker heller på at hvis jeg blir gravid snart, har jeg noen å gå på kafe med i permisjonen.. :o)

ja det er fint at dere er så gode alle sammen...

jeg er bare et menneske som til syvende og sist tenker tenker mye på meg selv....tydeligvis.. for jeg er helt ærlig når jeg sier at jeg ikke er kjempehappy når andre fremmede blir gravide og ikke meg...

men jeg oppfører meg da som folk alikevel og skriver/sier gratulerer så mye!!

hovedinnlegger.

Annonse

SELVSAGT!!!!!!!!!

Selv om jeg selvsagt ønsker at det skulle vært meg selv........ En går jo ikke rundt og ønsker at "resten" skal slite litt med det å bli foreldre:) Det hadde vært dumt og smålig!

tja.. unner andre og bli gravid,særlig de som har slitt en stund! Men blir, som mange andre her,også veldig lei meg fordi det samme ikke skjer med meg. Her innpå er det jo bare "fremmedfolk", så det går ikke så mye inn på meg,men når de i omgangskretsen blir gravid stikker det litt ekstra i hjertet.

Å føle misunnelse,sjalusi og håpløshet rundt andres graviditet er helt naturlig,man kan ikke styre følelseslivet sitt,man er som man er!

Jo det er helhjertet, ellers hadde jeg ikke gidda å svart på det. Men når man har vært her inne lenge og skriver den hilsenen flere ganger i uka så begynner man å gå tom for setninger... så derfor blir det til at jeg ofte skriver det samme :-) Alle fortjener å bli gravid, spiller ingen rolle om man har prøvd 1pp eller 10pp. Når man tar den avgjørelsen at man skal begynne å prøve, det bevisste valget, ja så begynner man å lengte. Alle her inne forstår den lengselen og skuffelsen når tanta kommer, uansett hvor lenge eler lite de har prøvd. Jeg må innrømme at jeg blir ekstra glad når der annonseres på sliterne, men det er bare fordi det gir meg håp. :-)

Jeg mener det virkelig når jeg skriver gratulasjoner!! Unner alle som ønsker det, den lykken det må være å få barn! Synes det er kjekt at andre får det til, selvom vi har brukt litt tid selv (er i 15pp)

Så synes det er ekstra kjekt hvis noen som har slitt litt får det til! Da ser man at det er andre i samme båt som har klart det, og det gir jo motivasjon til å fortsette! Men syns det er kjipt at tr kommer, men etter en dag så er det over, og tenker at det er ny pp og nye muligheter!

Masse lykke til alle sammen!

Annonse

Jeg har ingen problemer med å gratulere andre som er så heldige å bli gravide her inne jeg...blir glad på deres vegne!!!!

En vakker dag blir det min/deres tur også=)))))))

Nyt sommer å sol da dere....

***************************KLEM<3******************************

Jeg svarer 100% helhjertet fordi jeg synes at en ny verdensborger er noe vanvittig stort :o) Et stort under! Mirakel! Ubeskrivelig! Jeg unner virkelig de som ska bli foreldre for første gang! Eller andre, tredje osv.

Men jeg skjønner selvfølgelig deg anonym som blir sår, regner med at du har prøvd en lang stund :o( Ønsker virkelig at det sitter en spire for deg snart! Sender deg en stoooooooooooooooooor trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...