Gå til innhold

Kjeder meg så noe grenseløst...

Anbefalte innlegg

Kjæresten på jobb, gutten io barnehagen og jeg... Ja jeg sitter hjemme å kjeder rompa av meg...

Får vel spørre dere om hvor dere er fra/bor?

Alder? Deg og Kjæreste/mann og barn, kanskje

Barn?

Hvor mange barn ønsker dere?

Og hva jobber dere med? Eller hjemmeværende/arbeidsledig som meg =o)

Hvis dere ikke har noe i mot det da???

Jeg er 24 og Kjæreste blir 27 om 3 uker ca. Gutten vår er 2 år og 8 mnd.

Bor på Skedsmokorset, Akershus.

Ønsker meg 3- 4 barn.=o)

Og så er jeg da Arbeidsledig. Ingen som vil ha meg...buhu=o(

Fortsetter under...

hei..

jeg er 24 år og samboer(forlovede)er 25.

vi har 2 barn.

den eldste blir 3 i august,og lille pia blir 1 år i november.

vi bor i midtnorge,brønnøysund.

ønsker oss 3 barn.

nå så går jeg hjemme og har mamma permisjon,men jobber som renholder.

hvordan går det med deg å prøvinga?

selv fikk jeg positiv el-test på onsdag så jeg håper det klaffet

hilsen sb

heisann.

jeg er 22 år og sambo (foloveden) blir 23 i aug.

Vi har en sønn som ble 2 år i mars.

Vi er i vår 8 pp og jeg har IKM på tirsdag.

jeg jobber som sommervikar i en meny butikk. Sambo jobber på Optimera (monter).

Vi bor i Vestfold/Larvik. På et boligområde som heter Hemskogen.

En til som kjeder seg her...

Mannen er på jobb,og jeg har fint lite å fylle dagene med,annet enn å lage mat,rydde og tusle i byen,noe jeg begynner å bli lei av! Jeg har noen kurs igjen som jeg har utsatt i utdanninga mi,så jeg kan ikke søke jobb enda. Strengt tatt burde jeg vel begynne på hovedoppgaven nå og utnytte all tida jeg har til overs nå,men... Det er så kjeeeedelig!

Jeg er 27(28 i år),mannen er snart 31. vi har ingen barn enda(eller jo,en kjempesnill hund!) ,men ønsker oss 3(eller 2,får se..)

Bor i Oslo,og er på husjakt for tida(helst nær byen,men havner vel uti akershus et sted)

Hva er du utdannet som? Kanskje du kan ta en videreutdannelse slik at du får studielån og har rett til fødselspenger?

Annonse

har han ikke lyst på fler enda da?

har du sluttet med prevangsjon?

det er bare å si at det er han som får ta ansvaret med prevangsjon da,at du har lyst så du bruker ikke noe,og da får du se om han vil bruke regntøy på...

si til han at det er bedre å få de tette slik at dere kan bli gamle sammen,og da at ungene er så store at dere kan leve livet når dere er i 30-40 åran..det sa jeg og han er helt enig=)

hilsen sb

Jeg har sluttet med prev. og han vet det. Skal snakke litt bedre til han om det er bedre å ha tette og leve livet senere. Det var jo egentlig planen før jeg ble gravid. hehe.=o)

Han tenker nok tilbake, når jeg nevner det for han at det snart er klart for neste "mann". Gutten vår hadde litt tøff start på livet sitt, men er så fin og rask atte.

Å jeg har ikke utdannelse, vel jeg holder nå på generell studiekompetanse, etter det har jeg lyst å utdanne meg innen helsevesenet, som jordmor, barnepleier. Med barn generelt kan man si.=o) Er bare såååå glad i barn da.=o)

Gutten har jeg barnehagen fordi han trenger å utvikle seg mer. Og han har det kjempe flott der. Rekker ikke å komme inn døra før han sier " hadet mamma", og så løper han.=o) Hehe. Hard for mammas hjerte. Hadde han hjemme i over to år. Har akkurat startet i Barnehagen. Og han er i barnehagen fordi jeg også søker meg etter jobb, ikke lett når dem søker etter folk med utdannelse og erfaringer.

Oj, ble litt langt dette.

Kjeeeeeder meeeeg jeg å....så du er ikke alene om det!

Vi bor i Oslo

Jeg blir 21 i september, sambo fylte nettopp 37

Prøver på nr 1 og tar det litt som det kommer

Jeg vil ha 2-3 barn tror sambo vil ha maks 2, men vi får se ;)

Begynner å studere på høyskolen til høsten (førskolelærer)

Hva er du utdannet som?

Hehe. Godt det ikke er bare meg som kjeder seg. Vi kan kjede oss sammen alle sammen. =o) Eller noe sånt.

Så hva skal "vi" gjøre i sommer da?

Jeg skal ta min siste ferie nå til helgen. Vel kan ikke akkurat kalle det ferie, men skal til liseberg fra søndag til tirsdag... Gleder meg som liten unge...=o)

Det er sååååå gøy å kjøre karuseller....Jippiiiiiiiii!!!! (Tok meg en liten tur med berg og dal banen balder nå, i hodet mitt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...