Gå til innhold

Da var jeg på sykehuset hos gynekologen igjen :)

Anbefalte innlegg

Jeg har mensen som bare det,men måtte allikevel opp i gynekologstolen.Han sa at han har sett mensen x-antall ganger för,så det gjorde ingenting.

Jeg har PCOS,men nå ser eggstokkene mine super bra ut. Han var overrasket han også. Så jeg smiler som en sol idag.

Han satt meg på pergo,og förste kur begynner på mandag 10.Så er det tablett fem dager fremover,og han sier at EL kommer et par dager etter det. Altså vil jeg ta siste pille fredag 14. Problemet mitt her er at jeg möter ikke min kjäre för 18/19 juli i USA. Er det da helt kjört for oss? Jeg glemte jo å nevne dette for gynekologen selvfölgelig.

Fortsetter under...

Så bra da du!!!

Det med el, vet jeg ikke svaret på, men jeg synes det var litt rart at den skulle komme så tidlig. Er der ikke normalt at den blir litt forsinka med pergo? Ca dag 17 eller noe slikt?

Skjønner om du syns det er ubehagelig med mensen og gyn undersøkelse selvom dem har sett sånn før og mensen er helt naturlig.

Men jeg forstår ikke helt det med pergoen....

begynner du på dag fem? Fem dager til med pergo -> ferdig dag ti.

Da er det ikke vanlig at egget løsner før dag 14 iallefall (altså fire dager etter pilleslutt). Hos meg kom egget på dag 19. Altså ni dager etter pilleslutt. Syklusen ble på tilsammen 33 dager noe som visst er normalt med pergo.

Så jeg vil si at dette kommer til å gå! Kanskje akkurat emn jeg tror han rekker å komme hjem!

Flere som er enig med meg?

En annen mulighet er jo å vente en syklus for å være 100 % sikker på at dere er sammen da egget kommer!

Lykke til!

For en god nyhet!!! Da var det bra du måtte i stolen da, for ellers hadde du ikke fått vite at det ser bra ut :-) Lykke til med pergo og prøving da. Du får kaste deg over mannen straks du lander!

Tusen takk for flotte svar jenter. Jeg har telt dager på kalenderen som bare det i dag :D Ser at jeg vil väre på dag 13/14 når vi kommer sammen,så denne gangen er jeg positiv :)

Gud,det var så deilig å se at ting så bra ut idag. Takker for fine svar igjen. He he he,kanskje vi klarer å lage en norsk/amerikaner i sommer :)

Lykke til alle dere andre som strever i sommervarmen også :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...