Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Jeg skal i bryllup om tre uker og har lyst til å prøve spray tan. Noen som vet om dette kan være noe skadelig for barnet på noen måte? Er 32 uker på vei.
Fiskestang Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Spray tan og annen selvbruning legger seg bare i det øverste laget med hud, det vil ikke skade forsteret på noen måte. Det er bare å bli brun med god samvittighet!
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Dette skal visstnok ikke være så lurt... Jeg har smurt meg med den nye dove kremen et par ganger. Innbilder meg at det kanskje er tryggere, uten at jeg kan forklare hvorfor, for det er jo kjemiske virkestoffer i begge metoder som gjør deg brun. Hva med å bare sole deg litt forsiktig ute hver dag? "Gravide bør undgå selvbrunerkabiner" http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3816024
Fiskestang Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 på søkemonotoren over her til venstre kan du søke på BarniMagen, og søk på selvbruning, da vil du få en side som heter "Selvbruning, brun uten sol", som er veldig ok å lese. Du kan søke ellers på nettet også på selvbruning graviditet, o.l. hvis du er usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå