Gå til innhold

Teutonia S3 - tilbehør?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt en teutonia S3. Lurer på om dere som har den, vet av noe bra tilbehør jeg kan kjøpe til vogna. Tenker på om det finnes noe som gjør den litt lunere på fotenden, sånn at jeg kan bruke den nå som gutten er 5 1/2 mnd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5574258-teutonia-s3-tilbeh%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei du som har så god peiling på S3:) Jeg er temmelig blank på dette med vogn og har sett meg ut denne vogna. Har noen spørsmål om tilbehør som kanskje du kan svare på.

Fotforlenger og seteforlenger, har man behov for å kjøpe dette? Vil det si at man kan bruke vogna lenger, eller....?

Ser noen har bestillt med solskjerm. Hvordan ser denne ut? Denne kommer vel i tillegg til den vanlige kalesjen?

Hva er forskjellen på en hardbag og en softbag?

Kan man bestille andre hjul til S3 enn de som originalt følger med? Mener det stod på ping pong siden at det ikke følte med andre hjul. Kan det stemme? Jeg ønsker kanskje de cross hjulene, da vogna skal brukes endel i terreng.

Er vogna ferdig montert når man henter den, eller er det"tusen" deler som skal settes sammen før bruk? Ser for meg en sånn typisk flatpakke som man får på Bohus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...