willow Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 Poden fikk middagsmat fra glass for aller første gang i går, og det var ikke så veldig godt nei.. Var så utrolig søt, der han rynket hele fjeset, ristet på hodet og bare så på meg med store blå! Tror han lurte fælt på hva mamma hadde funnet på nå.... vi får prøve igjen i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja det hadde vært artig å vite hva de små egentlig tenker. Lillegutt har enda ikke fått smake middag. Får bare grøt og fruktpure til frokost og kvelds. Hvilken sort middag var det han fikk smake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Han fikk nesle sin mormors lapskaus. Var ikke så veldig overbevist i dag heller... Har bare fått grøt+fruktpure her også,men nå tenkte vi det var på tide med middag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #4 Del Skrevet 13. juli 2006 Haha, ser det for meg! Vi starta med grønnsakspure, det gikk ikke lang tid før det var nam-nam. Og nå går det i grønnsaker med kalkun eller kalv. Lam og kylling brekker han seg av. Men middag er en stor favoritt her i gården. Grøt fra Hipp går an, men nestle sin kommer opp igjen :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juli 2006 I dag fikk han hjemmelaget middag, og spiste uten ett kny... så her er det bare å begynne å "koke" middag. Bestemorshjemmelagdefiskekake, potet og gulerot i blendern, og så var det middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 14. juli 2006 #6 Del Skrevet 14. juli 2006 Hehe...ja, da er det bare å masseprodusere! Skulle hatt et spark bak jeg også til å lage middag.....egentlig tull med disse dyre glassene, da Ellers er lillegutten min skikkelig grøtlei for tiden, så jeg har begynt med brødskive med leverpostei. Knøttsmå biter, ellers brekker han seg med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå