Gå til innhold

Oktober: Tror ikke lillegutt liker varmen


Nicita73

Anbefalte innlegg

Han sparker som besatt om dagen, i går kveld sparket han så hardt at vi tydelig så det på utsiden av magen (er 26+2). Litt rart for mammaèn dette, nurket har vært veldig rolig,kjent litt på morgen og litt på kveld, men nå er han i gang, fotballspiller kanskje?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner litt på samme følelsen. Kjenner meg innimellom som en slags Ailien-mamma. Da når babyen ikke sparker, men at vi bare ser magen røre på seg, som om noen stryker hender og føtter frem og tilbake under en duk.

 

Men sparkene og slagene og beveglesene er jo egentlig deilige, da vet man at det fortsatt står til liv, og at babyen begynner å bli sterkere for hver dag som går. Helt til at det igjen blir litt roligere fordi plassen for å hente fart til sparkene blir mindre.

 

Tror enten det blir fotballstjerne eller stjerne innen kampsport. Det hoppes og sprettes hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke varmen, som din lillegutt, men jeg har ikke krefter til å sparke så hardt midt på dagen. Går tur på kvelden når det blir kaldere og mulig å være ute. Dette kommer til å bli en grusom sommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...